Grip op Koolhydraten

We gaan lijnen, nou ja lijnen, anders eten. We gaan minder koolhydraten eten, alleen nog een uurtje per dag, en verder niet. We maken brood zonder koolhydraten en eten verder allemaal lekkere dingen. Roomboter op brood, en stukjes brie, noten en worst als tussendoortje. Het klinkt raar, maar het werkt echt. Thom is al meer dan 1.5 kilo kwijt in een week tijd, dus het werkt echt.

Voor mij staat het afvallen niet centraal, maar wel minder insuline gebruiken. Het schijnt erg goed te zijn voor diabeten namelijk, en dat merk ik! Mijn waardes zijn voor het eerst onder de 7 geweest en das voor mij best bijzonder. Gisteren zat ik zelfs op 4! Zo tussen de 4 en 7 is normaal. Ik had altijd waardes van tegen de 10, en hoger, dus niet goed. Als ik dat dus minder kan krijgen dan wil ik het graag proberen. Neem eens een kijkje op de site van Yvonne, dan snap je er misschien meer van.    http://www.gripopkoolhydraten.nl

Wij gaan het proberen en ik hou jullie op de hoogte.

2 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk 2

2 Reacties op “Grip op Koolhydraten

  1. Goed van jou!
    Fijn dat je weer blogt!

    X

  2. Liefs en een fijn weekend! Wilma.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

