Anne Holt

Inspecteur Yngvar Stubo en profiler Inger Johanne Vik hebben net samen hun eerste kind gekregen, wanneer twee gruwelijke moorden worden gepleegd. De slachtoffers zijn bekende Noren die na de moord op symbolische is van een serie-moordenaar. Stubo geeft zijn ouderschapsverlof op om het onderzoek te leiden, maar nadat er nog meer moorden worden gepleegd kan ook Vik zich, ondanks haar postnatale depressie, niet langer afzijdig houden. Het patroon dat zij in de moorden ontdekt leidt tot een angstaanjagende conclusie: het volgende slachtoffer kan niemand anders zijn dan haar partner Stubo.


* Dit boek krijgt maar 1 ster. Er was niets aan en het is weer terug naar de bieb.

Ik hoop dat het nieuwe boek beter is, jullie horen het snel wat ik er van vind.

1 reactie

Opgeslagen onder Boeken, wat lees ik

Een Reactie op “Anne Holt

  1. lieve astrid, dat boek van Anne Holt lijkt me heel mooi….ben benieuwd…..ik ben nog bezig in Marianne Frediksson: Het Mysterie…wat mooi zeg! lieve astrid hele knusse dagen, ook voor je partner en Mellis……en de mensen die bij je op bezoek komen……heb ’t goed…..vreugde, liefde en vrede….en mijn motto voor 2008: ik spaar mooie momenten! liefs dikke kerstknuf rietje

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

