1e kerst dag


Spiritualiteit is de cultuur van het geestelijke, met daarin de cultuur van ons innerlijk.

De kerst in aangebroken. Wij krijgen vandaag onze vrienden op bezoek. We gaan lekker relaxt wat eten en drinken. Lekker op het gemakkie, niet te veel poespas. Mijn vriendin en ik zijn allebei verrot dus we houden het lekker rustig. De tafel weer in mijn hutje en genieten maar.

Gisteren in het ziekenhuis is alles goed gegaan. Mijn waaardes zijn te laag. Maar dat kan heel veel factoren hebben en de tijd zal uitwijzen welke dat zijn. Gewoon doorgaan dus. Zodra ik onder de 1 kom moet ik even met de huisarts contacten. Verder gaan we gewoon op dezefde weg door,spuiten en slikken dus.
Ik moet nog rustig aan doen de komende tijd,maar ik mag als het droog is wel max een kwartiertje met Mellis naar buiten,dik ingepakt uiteraard. Frisse lucht kan geen kwaad maar ik moet er rekening mee houden dat ik bijna geen afweersysteem meer heb door al het ziekenhuis en de vele kuren. Dus als het droog is kan ikk in ieder geval even naar buiten. Ben ik even blij dat ik het weekend gedaan heb wat ik wilde. Niet goed,maar wel binnen!

Van de week was Thom even bij zijn zus in een pauze tussen 2 ritten en had even zijn neefje op de vrachtwagen. Hieronder 2 leuke foto’s.


Leuk he dat mannetje van bijna 3 in de grote vrachtwagen bij zijn oom Thom. Trots dat het manneke was.
Tot slot wil ik iedereen hele fijne kerstdagen wensen en geniet ervan met alle dierbaren om je heen.

En omdat het kerst is nog wat leuks om om te lachen…

Liefs Astrid, Thom en Mellis

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

