hulphond en ziekenhuis

Doe wat je wilt doen, voordat je iets anders moet doen.

Zoals ik gisteren schreef moest ik naar het ziekenhuis voor een ct-scan. Niet zoveel bijzonders en nu wachten op de uitslag. Ondanks de wijntjes was mijn bloedwaarde weer erg laag maar goed das een gewoonte geloof ik. Ik zie wel waar het schip strand. Zolang hij boven de 1 zit zit ik redelijk veilig.

Maar ook erg belangrijk is dat we het streefdoel voor de hulphonden pups hebben gehaald, namelijk € 2500,= !! Dankzij vele en vele mensen die hier ons mee geholpen hebben is er zoveel geld binnen gekomen. Ook het komende jaar gaan we gewoon door en willen we het zelfs verdubbelen. Daarover volgt later dit jaar meer. In de zijkolom staat een nieuwe banner, dank aan Marjan, en klik erop als je vragen hebt. Neem hem ook gerust mee naar je eigen log maar zet mijn mail adres eronder : astrid@thomeneastrid.nl

Hopelijk kunnen we ook in 2008 van jullie giften proberen een pup te laten opleiden. Inmiddels is er 1 geadopteerd door ons en dat is Fred. Fred wordt groot, hieronder zo een foto. We hopen op jullie steun,want we kunnen namelijk niet zonder.

Ja mensen onze pup wordt groot en is hard op weg een kei van een hulphond en maatje te worden voor iemand zoals ik, dus doe mee!!!!!!
Liefs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

