Een jaar voorbij…


Het was een zeer bewogen jaar voor ons. dat het komende jaar beter wordt daar proosten we niet meer op hebben we afgesproken met onze vrienden. We proosten op de vriendschap dit jaar.
De rest van mijn vaste lezers wens ik alle goeds voor het komende jaar. Wees lief voor elkaar, behandel iemand zoals je zelf behandeld wilt worden.

Ook ik sluit het jaar af waarmee het in de top 2000 wordt afgesloten en waar ik de afgelopen week enorm van genoten heb. Dus hier is tie Queen met Bohemian Rapsody

Liefs Astrid en Mellis

12 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk

12 Reacties op “Een jaar voorbij…

  1. Wil

    Lieve As en Thom, wens jullie een goede jaarwisseling toe.En wat de toekomst brengen mogen dat zien we wel in het jaar 2008.Hoop voor Mellis dat hij niet zoveel last van het vuurwerk zal hebben.
    Heel veel liefs, Jaap en Wil

  2. “Wees lief voor elkaar, behandel iemand zoals je zelf behandeld wilt worden.”

    That’s what it is all about!!
    Mooie afsluiter As!!
    Dikke knuffel van mij

  3. Lieve Astrid en Thom, ik wens jullie ’n fijne jaarwisseling toe en ’n goed en gezond 2008! hele mooie spreuk! en……ik heb Loes gezien bij De Wandeling…..wat mooi, wat ’n lieve moeder! én dochter! ook liefs voor Mellis…..tot volgend jaar, liefs rietje

  4. Hoi As en Thom,

    Ook ik wens jullie een hele fijne avond toe en ikn wens jullie het allerbeste toe voor het nieuwe jaar.

    Bedankt voor al je geweldige plaatjes op mijn log!

    Liefs Konnie

  5. Wish you peace, joy and love
    as we begin a new year
    Wish you health and prosperity
    and a heart full of cheer

    On the birth of a new year
    let’s give birth to new life
    Leaving behind all the hate
    putting aside every strife

    Let’s begin it with peace
    with joy and with love
    Let’s join hands together
    with unity from above

    Happy New Year!

    Knuf Cyber Oma

  6. Hallo lieve Astrid en Thom,

    Voor jullie alvast een fijne jaarwisseling, en ook ik proost in het nieuwejaar op onze vriendschap.
    PROOST!!!!!!

    Lekker orgineel he?

  7. Hoi Astrid. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een goed begin van 2008 toe xuss Nel.

  8. Jos van Bommel

    Hé Astrid, wij wensen jouw en Thom een heel fijn en vooral een gezond 2008 toe. Vriendelijke groeten Jos en Jenny.

  9. thea53

    Hallo Astrid,

    ook van deze kant een geweldig uiteinde en een mooi begin…
    Veel gezonde dagen en geluk wens ik je toe,
    liefs van Thea xxx

  10. fijnegozer

    Hoi astrid, ik kom je effe een supergezelligejaarwisseling wensen. En een fantastisch nieuwjaar. Groetjes Fg/Cb

  11. Ik wens jou en je familie een gezond, gelukkig en succesvol 2008.
    Groetjes 10

  12. Hallo und herzliche Grüsse aus Deutschland an Astrid und Mellis. Ich schaue immer wieder gerne einmal in Ihre wunderbare Homepage und freue mich über die tollen Bilder und Informationen. Ich wünsche Astrid & Mellis ein gutes und glückliches neues Jahr 2008, Gesundheit, Lebensfreude und Zufriedenheit.
    Lorenz PETER

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

