happy new jear

                     

Allemaal een knallend 2008!!!!!!!!!Wij hebben een relaxte avond gehad en naar het cabaret gekeken, waar onze lieve vriend Bokito veelvuldig is voorbij gekomen. We hebben heerlijk een fles bubbels genomen dus de trombose dienst zal blij met me zijn ;-)). Ik heb er lekker lak aan en drink wat ik wil zeker op de laatste avond van het jaar, mij niet boeien.Voor Mellis waren de knallen erg hard,maar we hebben redelijk goed kunnen afleiden met een lekkere kluif. Soms als het heel hard was drentelde hij wat heen en weer,maar dat hebben we genegeerd.Ik hoop dat iedereen een fijne avond heeft gehad.
Voor iedereen alle goedsAls je vertrouwen hebt, hoef je niet de gehele trap te zien om de eerste stap te zetten.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

