zomaar een dag


Vandaag eigenlijk niet zo veel te melden. Thom is vanmorgen erg vroeg begonnen en dus ook weer vroeg thuis. Zaterdag gaat hij dan naar de verjaardag van ons neefje en daarna met Koba naar de Makro en aansluitend naar Evita,waar ze beiden naar uitkijken. Ik ben benieuwd naar de verhalen.
Ik ben me aan het opladen voor de 1e vergadering van het jaar maandag bij mij thuis en vandaag zal ik ook wat voorbereidend werk moeten doen hiervoor.
Voor mij is het op het moment met de wind te koud om naar buiten te gaan en doe dat dus ook maar niet. Ik heb een goed boek en nog het een en ander op de dvd dus ik vermaak me wel.
Helaas ben ik nog steeds aan het bijkomen van de kerstdagen en dan merk je hoe je voor iets moet boeten,maar ja het is de moeite waard geweest en daar gaat het om tenslotte.
Maandag als de trombose dienst weer komt prikken nemen ze gelijk genoeg bloed af voor dat onderzoek waar ik het gisteren over had. Thom heeft nogal aangedrongen dat hij een arts te spreken zou krijgen of dat ze er een notitie van zouden maken in het systeem,want iedereen werkt langs elkaar heen en dat is jammer. Want nu moet ik weer wachten en er zit weer een weekend tussen. Daar voel ik me op het moment niet erg gerust op omdat ik me steeds beroerder ga voelen. Maar goed, ik kan geen ijzer met handen breken dus er zit niets anders op dan wachten tot maandag.
Ik wens jullie een fijne dag, Liefs Astrid

Vandaag een favoriet uit de oude doos…..

10 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

10 Reacties op “zomaar een dag

  1. Hoi Astrid, het was gisteren inderdaad berekoud met die wind! let je wel op jezelf nu je je steeds beroerder gaat voelen? het beste! (sorry, beetje kort, heb haastklus)

  2. lieve astrid, ik wens je ’n fijne dag toe……lekker lezen en dvd kijken…..het is nu te koud en hier heeft het ge-ijzeld…..heel glad…..liefs rietje

  3. 10eke

    Hi Astrid, ff snel vanaf mijn werk (sorry baas)ik wil je een lekker dagje toewensen met je boek en hoop ik dat je je snel weer beter voelt. Het is zeker erg koud vandaag, dus blijf maar lekker binnen.
    Lieve groetjes 10

  4. Hey lieve Astrid..
    nog een gelukkig nieuwjaar en het beste voor 2008!! Heb een fijne dag verder. liefs Saffie

  5. Gefeliciteerd met je neefje, Astrid! Een fijne relaxte dag vandaag.

    Liefs Sjoukje

  6. Jos van Bommel

    Ha die Astrid, ik reageer laat vandag maar dat komt omdat ik mijn ouders naar schiphol moest brengen. Zij zijn lekker voor 2 maanden naar Bali.(Ik wilde wel mee maar de koffer zat vol) Voor de rest gaat het hier goed. Ik wens jullie nog een fijn weekend. Groetjes uit een somber Rotterdam Jos en Jenny.

  7. Gefeliciteerd met je neefje
    En voor Thom veel plezier bij Evita
    Goed weekend
    Grt voor jou en een knuff voor Mellis
    Mariet.

  8. haai astrid,
    kom jullie even een fijn weekeind toewensen!
    thom veel plezier bij evita en jij heerlijk met een goed boek en dvd,tje.
    knuf van mij..

  9. Goeiemorgen meis, ik heb ook niet veel te vertellen vandaag, dus zeg ik gelijk maar prettig weekend.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

