luie zondag

Gisteren had ik een heerlijk avondje in mijn uppie terwijl Thom en ko zaten te genieten van Evita heb ik genoten van Theo Maassen en een goede film Hotel Rwanda. Deze film wilde ik al heel lang zien en het is er eigenlijk nooit van gekomen. Nu was ie op tv en duurde tot na 24.00 uur en dus heb ik gelijk maar gewacht op Thom. Ik had anders dan toch wel wakker geworden van Mellis.

Ik ben gisteren middag zwaar in overtreding geweest en naar buiten gegaan, naar het dorp zelfs. Daar was ik al in geen 5 maanden geweest. Langer dan een kwartier, ik weet het,maar ik wilde naar buiten. Ik moest toch ook Mellis uitlaten dus dit heb ik weer binnen. Heb er de rest voor mogen boeten maar dat is dan jammer, het was even heerlijk om buiten te zijn. Voor iedereen is het zo gewoon even naar buiten maar voor mij niet en ik geniet er met volle teugen van.

Vandaag doen we niets, lekker luie zondag. Beetje lezen, computeren en dat soort dingen. Ik wens jullie allemaal een fijne dag.

Ik heb 2 hele mooie scraps gekregen, kijk hieronder en bewonder

deze mooie scraps zijn gemaakt door Anneke meid, dankjewel voor je moeite ik vind ze geweldig en zullen op menig log terug te vinden zijn. Dankjewel!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

