Slechte nacht

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we dachten.

Ik heb een hele slechte nacht gehad, kwestietje eigen schuld. Gisteren was het hier redelijk weer. Wel koud, maar goed genoeg om voor mij 2 keer een rondje te rijden met Mellis. Die rondjes zijn niet erg lang, zo’n 10 minuten. Mellis rent dan lekker naast me mee en heeft het heerlijk naar zijn zin. Dan gaat hij achter een vogel aan en op het moment dat ik fluit, gaat hij in de ankers en komt terug gesprint om de door mij gevallen bal op te rapen en weer terug te geven. Zo krijgt hij in korte tijd veel beweging. Lekker voor Mellis en leuk voor mij om naar te kijken want ik kan daar enorm van genieten. Maar die 20 minuten in totaal hebben mij een vreselijke pijn in mijn rug bezorgd waarvan ik na de maximale dosis pijnstillers nog last had. Heel slecht geslapen dus. Eigenlijk niets voor mij, want slapen doe ik altijd wel dankzij de medicatie. Maar goed, vanacht dus niet. In de loop van de dag zal ik dat wel merken en dus wordt het een Assie dag.

Ook sluit vandaag de inschrijving van weblog van het jaar Met het hulphondenlog heb ik me daar ook voor opgegeven,al is het maar voor meer bekendheid voor de hulphond. Wat er allemaal gaat gebeuren weet ik niet, dat is afwachten. Misschien liggen we er gelijk wel uit. Maar goed, ik was nieuwschierig hoe zo iets in elkaar zit,dus ik ben benieuwd. We doen ook mee met Bloggers Online. We gaan het afwachten de komende tijd.
Ik ga lekker een kopje thee drinken en wens jullie allemaal een hele fijne dag.

10 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk

10 Reacties op “Slechte nacht

  1. En wat duurt een nacht lang als je niet kunt slapen he?
    Ik ben ook vaker een nachtje wakker hoor, dus weet ook dat wat het is.
    Heel jammer dat je gelijk bestraft werd door rugpijn meis.
    Het mocht niet zijn.
    Ik wens je een lekkere rustige dag vandaag en hoop dat de rugpijn wegtrekt.

  2. Nou Astrid je slaap vandaag maar inhalen hoor.
    En ja luister naar je lijf, dus niet 2 maar een keer naar buiten.
    Maar dat zal best moeilijk zijn hoor,ik kan gaan en staan waar ik wil.
    Ik kan me voorstellen dat jij dat ook graag zou willen.
    Sterkte vandaag hoor….

  3. In ieder geval heb je je rugpijn aan een leuke reden te danken! Geniet van je thee en misschien kun je vandaag wat slaap inhalen.
    groetjes uit guur Rotterdam

  4. Jos van Bommel

    Ha die Astrid, wat vervelend voor je dat je zo weinig hebt geslapen. Maar misschien kun je het vandaag wel weer inhalen.Vriendelijke groeten vanuit een wolkig Rotterdam Jos en Jenny.

  5. lieve astrid, ik lag ook wakker, heb de griep…..ik had maandag bij iemand opgepast die met griep in bed lag……ik had niet verwacht dat ik het ook zou krijgen, ik kruip er gauw weer in! jij ook sterkte meid! liefs rietje

  6. Hoi Astrid ja alles wordt afgestraft ben ik bang voor. Ik hoop dat je je beter voelt … Fijne woensdag xus Nel.

  7. Wat vervelend dat je zo een slechte nacht hebt gehad,hopelijk kan jij je slaap een beetje inhalen vandaag en slaap je vanacht als een roos.

    Groetjes Sjoukje

  8. hopelijk voel je je gauw weer wat beter. Ik heb de nieuwe banner van hulphonden trouwens geplaatst hoor!

  9. Ook ik hoop dat je vandaag wat slaap in kan halen, dat zal je goed doen.

    Ik ken het maar al te goed, ik lag vaak nachten wakker van de pijn.

    Hou je taai en een dikke knuffel,

    Wanda

  10. Hallo lieffie,

    Hoop dat je vandaag een beetje bent bijgekomen en dat je morgen weer iets lekkerder in je velletje zit.
    Wilde je even laten weten dat ondanks het pas woensdag is we deze week toch al 6 nieuwe Club leden hebben.
    Ben benieuwd als vrijdag de nieuwsbrief eruit gaat wat de stand dan is.

    Dikke kus Marjan

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

