het Tilcentrum

Je kunt niet loslaten wat je niet kent. Een voorwaarde om jezelf te overwinnen, is jezelf te kennen.

Ik ben gisteren avond rond de klok van half 10 in slaap gestort om vanmorgen om 9.00 uur uit bed gebeld te worden door de trombose dienst. Ze hebben eindelijk ook het juiste buisje bloed geprikt,dus ben benieuwd wat daar uit komt ,maar de prikster had dit nog nooit meegemaakt dus ze wist niet hoelang dit ging duren ,maar dat zel wel een paar dagen zijn.
Verder komt vanmiddag Hennie van het Tilcentrum.

Marry is een poosje uit de runnig geweest door haar knie en Hennie komt een opfris cursus geven. Hij komt pas aan het eind van de middag omdat hij meestal blijft hangen voor de gezelligheid, dus Miran ,als hij weer eens laat is is ie bij mij 😉 Ik heb er zin in. Voel me redelijk uitgerust en das ook wel prettig.

verder heb ik voor vandaag geen nieuws. Ik hou me rustig voor vanmiddag. Ik moet mijn energie nou eenmaal verdelen, want wat ik in de ochtend opmaak heb ik in de middag niet, dus rustig aan dan maar. Beetje loggen en lezen, ik zie wel.

Allemaal een fijne dag, liefs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

