zomaar een zaterdag

Iedereen is gelijk, maar zoals jij is er geen ander.


Ik moet even iets recht zetten geloof ik over mijn logje van gisteren, dit was een oude foto van mijn 1e tilles. Toen hebben we inderdaad in een deuk gelegen,maar gisteren was het echt geen feest. Ik heb deze foto geplaatst zodat mensen een indruk krijgen hoe zoiets eruit ziet.
Ik heb dus gisteren voor het eerst de lift weer gebruikt en ga dit ook vaker doen maar jongens wat een uitputtings slag was dit. Ik kan duidelijk merken dat mijn buik aan de buitenkant goed geneest maar aan de binnenkant is een ander verhaal. Maar goed, gewoon een kwestie van doen, ik moet er weer even aan wennen. Maar het heeft gemaakt dat ik gisteren gesloopt was en vandaag nog niet echt helder ben.
Als het vanmiddag lekker weer is dan ga ik lekker even met Mellis een frisse neus halen en dat zal me wel goed doen. Voorlopig komt er een waterig zonnetje door maar net hoosde het nog, we wachten af.
Marry is vandaag op tijd weer weg, die werkt maar 3 uurtjes op zaterdag,dus ik moet er soeiso vanmiddag zelf aan omdat Thom ook werkt vandaag. Maar ja regen of niet,maakt mij niet zoveel uit. Mellis is 1 van de weinige Goldens met watervrees dus die wil altijd snel weer naar binnen en ik vind het altijd wel lekker buiten. Elk jaargetijde heeft zijn eigen mooie dingen.
Wil ik nog 1 ding kwijt, vandaag is Beerinnetje jarig, gaan jullie haar ook feliciteren? Bij deze, van harte!

Met deze felcitatie sluit ik af, voor iedereen een hele fijne dag.

Update12.15:  Ik ben heerlijk met Mellis het bos in geweest op het moment dat het droog werd. Ik kwam mijn vriendin met hond tegen dus die hebben lekker even gedold. Resultaal een zwarte Mellis ;-). Even meegereden naar het nieuwe huis van vriendin, ik ben benieuwd hoe dat gaat worden. Een oprijplaat voor Assie is geen luxe 😉 maar dat gaat goedkomen. Al met al toch veel te lang buiten geweest maar wel heerlijk oor ons beiden. Echt genieten die honden te zien ravotten in de bossen. En nu lekker uitrusten met een goed boek!

13 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

13 Reacties op “zomaar een zaterdag

  1. Goeiemorgen Assie,

    Heb de banners af hoor voor de verkiezing, zal ze morgen op je logs zetten.

    Dikke kus Marjan.
    Het is waterkoud buiten kleed je dik aan.

  2. Ha Assefras,
    je banner naar Beerinnetje werkt niet, ik kom weer terug op je eigen pagina…
    Ik zag al dat je een oude foto gebruikt had met tillift..jeetje, dan kan je wel zien wat een gewicht je bent verloren hè..
    Kussie

  3. lieve astrid, ja wist het van de foto…..hier begint het nét te regenen, jammer…..maar ga vandaag naar de bios….kan ook met de auto, we wilden lopend gaan…..ik hoop dat als jij Mellis uitlaat het droog is……heb ’t goed vandaag, liefs rietje

  4. Wat heerlijk voor je dat je even lekker buiten kon zijn. Ook voor Mellis natuurlijk dat hij kon ravotten. Ik hoop dat het je energie gaf en niet dat je er voor moet boeten.
    Liefs Lisette

  5. Cyber Oma

    Astrid wat rot voor je dat je nu weer zo,n pijn hebt,ga maar lekker een van je mooie boeken lezen hoor.
    Nog een fijne dag en een knuf van Cyber Oma

  6. haai As,hier heeft het zonnetje flink z,n best gedaan.ik hoop dat je even lekker buiten geweest bent.
    ik kom je een heel fijn weekeind toewensen met veel leesplezier!

  7. Hoi Astrid. Ik blijf dat idee heel eng voinden. Tillen of getild worden is echt niets voor mij! Fijn weekend xus Nel

  8. Hoi Astrid,

    Fijn dat je even naar buiten kon, die zwarte Mellis kan ik me helemaal voorstellen. Lance ziet ook nog wel eens zwart maar dan omdat die in de modder gezeten heeft, hij heeft namelijk absoluut geen watervrees.

    Geniet van je boek en een heel fijn weekend.

    Alle liefs,

    ikke

  9. Positief dat je buik in ieder geval aan de buitenkant goed geneest, dat zou ook anders kunnen. En die zwarte mellis, dat herken ik! Fijn dat jullie zo genoten hebben! groetjes uit (net nog) zonnig Rotterdam. De dierenwinkel was blij met de 2 krantenstukjes

  10. Melody

    Een ‘bosje zon met bloem’ of is het een ‘bui met zonnebloemen’

  11. Jos van Bommel

    Hé Astrid hier in Rotterdam zijn jij en Thom (en natuurlijk Mellis) ook welkom, wij hebben een goed aangepast huis aan de Maas. Een mooier uitzicht kun je je niet bedenken.Groetjes Jos en Jenny.

  12. hetty

    Hoi Astrid,

    Nou Mellis is zeker niet de enige Golden met watervrees, wij hebben er hier ook een.
    Vandaag waren wij vlakbij Hoek maar wat mij opviel was dat het zo waait bij jullie zeg, veel meer dan in het binnenland. Onze kids hadden nl een rolstoelhockeytournooi in Maasdijk. Onze Golden was natuurlijk mee. Nog maar net een jaar oud en ze heeft zich keurig gedragen, ik kan niet zeggen geen kik maar ondanks rondvliegende ballen 3 keer een blafje. Ze had een deken en daar heeft ze keurig op gelegen(wel vast hoor want het blijft een hond)

    Toen we vanmorgen de borden hoek zagen moest ik echt wel aan jou denken. We waren natuurlijk vroeg vertrokken dus had nog geen logje gelezen. Maar nu weer terug in Elst heb ik natuurlijk weer bijgelezen.
    Het is fijn dat de buitenkant zo goed geneest maar dat de buik gevoelig blijft is natuurlijk vervelend. Heb goede hoop en geniet morgen als het gaat maar lekker van een stuk rust met een goed boek.

    Liefs Hetty

  13. Ik snapte het ook wel, dat het nu niet zo fijn was voor je in de lift. Ik dacht wel meteen aan de vorige keer. Vandaar.

    Heerijk, dat je met Mellis er op uit bent geweest. Dat pakken ze je niet meer af!

    Hele fijne zondag!
    Liefs Konnie

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

