We gaan beginnen

Vandaag gaan we beginnen met de verkiezing van het jaar. Via Weblog van het Jaar, kan je op de hoogte blijven van hoe alles gaat en werkt.

Vanmiddag is er een live chat waarin alle deelnemers mee doen, ik ben benieuwd!Vanmiddag om 3 uur moet ik zoveel mogelijk stemmen vergaren, dus stemmen jullie op me vanmiddag? Ik reken op jullie, ook op de hulphonden log!! Jullie kunnen meekijken via de site die hierboven vermeld staat!

daarna kan er de hele week gestemd worden tot we doorgaan met de volgende ronde.

Uiteraard is het leuk om te winnen maar het blijft een spelletje, er zijn zo vreselijk veel leuke logs. Mocht je willen stemmen dan kan dat via de banner aan de linkerkant. Natuutlijk mag je dit ook aan iedereen doorgeven die je kent zodat ze ook op mij kunnen stemmen want dat is wel leuk natuurlijk ;-). Ik wens iedereen een fijne en vooral eerlijke wedstrijd!

Gisteren ben ik dus heerlijk met Mellis naar buiten geweest. Zelfs ‘smiddags nog een keer. Uiteraard was dat teveel van het goede,maar ach, het weer was heerlijk en dik ingepakt ben ik dol op dot weer. En ja dan ben ik verrot,maar ja, het boeit me niet want het was heerlijk. Kijken of het vandaag ook gaat lukken. Ik heb genoten en daar gaat het om.

Zo lagen Thom en Mellis er vanmorgen bij, de enige uitzondering dat Mellis even bij Thom op bed mag is namelijk de zondag.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag, Liefs Astrid

7 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk 2

7 Reacties op “We gaan beginnen

  1. Jos van Bommel

    Ha Astrid, een goede morgen ik zal zeker op je stemmen hoor. Groetjes vanuit een druilerig Rotterdam Jos en Jenny.

  2. wat een lieve foto en ik ga meteen op je stemmen. ben trouwens weer terug in weblogland. heb veel gemist zie ik.

  3. Goeiemiddag Assie en Thom,

    Wilde hij op de foto??? De wonderen zijn de wereld nog niet uit, nou meid suc6 vanmiddag, jij stemt toch op ons he, ha ha lol je mag namelijk niet op jezelf stemmen, een beetje zieltjes winnen via je log, bah (lol)
    En trouwens je banner staat links en niet zoals jij zegt in je rechterkolom.

    Ik zie je vanmiddag concurent.

    Dikke kus Marjan.

  4. lieve astrid, tuurlijk stem ik op je! lees je graag! liefs rietje
    fijne zondag…….

  5. Hi Astrid, ik ga zeker op je stemmen. Helaas werkt delink nu even niet, maar dat probeer ik straks weer. Heerlijk liggen die twee luiaards daar in bed! Ziet er zo knus uit.
    Fijne dag en veel succes,
    lieve groetjes 10

  6. Hallo Astrid.

    Dank je wel voor de felicitatie van mijn zus!

    En voor je lieve woorden.
    Ik zal je in het kort uitleggen wat er aan de hand is. Dan heb je enig idéé.
    Mijn stiefmoeder die mij lief is.
    Heeft kanker. 2 jaar geleden had ze borstkanker is toen geopereerd.
    Ze is goed anderhalf jaar schoon gebleven.
    4 mnd geleden zagen ze uitzaaiingen tussen haar rugewerfel. Daar word ze nu voor bestraalt. Nu 2 weken geleden zagen ze twee hersens tumoren tengroote van een ei.
    Heelaas is er weinig meer aan te doen en geven haar nog 3 tot 6 mnd. Vandaar dat wij er kapot van zijn. Eerst mijn schoonvader bijna twee jaar geleden. En dan nu de elendige nieuws van zijn tweede vrouw onze stiefmoeder.
    Heel verhaal hé.

    Die foto van je man met mellis vind ik geweldig leuk.
    En jij Astrid geniet van je boeken vanmiddag.
    Liefs Jolletje

  7. Hihihi, wat een lief plaatje!!

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

