gewone disndag

Men denkt dat moedige mensen voor niets bevreesd zijn. In werkelijkheid hebben zij een intieme omgang met angst.

Gisteren lekker een relaxdagje gehouden. Na het afgelopen weekend was dat ook wel nodig. Heerlijk ff niets doen. Beetje lezen, uitzending gemist kijken en dat soort dingen.
Ik krijg veel vragen over de steminng. Ik doe pas zondag weer mee, dus tot die tijd kunnen jullie stemmen op mijn tip. Alles staat uitgebreid uitgelegd in mijn bovenstaande log, dat er tot 1 maart zal blijven staan. Tot die tijd duurt de wedstrijd ongeveer. Als je op de link klikt die daarin vermeld staat dan wijst de rest zichzelf. Het is echt super makkelijk,maar tot aanstaande zondag middag en die week daarop kunnen jullie me nog niet helpen. Uiteraard hou ik jullie op de hoogte over de vorderingen.
Vandaag ook een nietsdoe dagje. Ik wil nog wat notulen lezen, wat dingen schrijven, beetje werk doen. Maar dat heb ik gisteren ook gedaan en valt bij mij niet echt onder werk.
Mocht jij een leuk verhaal hebben en je vindt het leuk om dat anderen te laten lezen kijk dan eens op Het leukste digitale magazine. Je kan je daar aanmelden als gast schrijver. Dus neem er eens een kijkje. Ook wordt daar door ons een loghop georganiseerd op 9 februarie, dus meld je snel aan want vol is vol.

Allemaal een hele fijne dag, Liefs Astrid

6 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

6 Reacties op “gewone disndag

  1. Goeiemorgen Astrid, ik ben weer wezen sporten en zal eerst ff de logjes langs.
    Jij doet ff lekker rustig aan, groot gelijk hoor.
    Fijne dag vandaag en een knuf van Cyber Oma

  2. Goedemorgen Astrid. Met een beetje geluk ben ik vroeg klaar achter de computer en dan ga ik verder borduren voor mijn ongeboren kleinkind. De geboorteblabla.. ik weet niet eens hoe zoiets heet. Ik wens je een fijne dinsdag toe xus Nel.

  3. Fijne dag vandaag!

    Liefs Konnie

  4. hai astrid, ik was vandaag in hengelo bij UWV…….en ff de stad in…..maar het stortregent hier nu, lekker met ’n bakkie achter de pc…..heerlijk is dat….zondag stem ik……heb ’t goed…..liefs rietje

  5. Heerlijk hoor zo`n relaxt dagje, Astrid. Dat heeft een mens af en toe nodig. Ik heb vandaag ook niet echt veel gedaan, ik had een baaldagje.

    Een hele fijne avond!

    Liefs Sjoukje

  6. liliane

    bedankt voor je hartelijke wensen , geniet jij maar van een rustige dag en echt het zijn schatjes , heb ze nog niet echt ontmoet daar ik ziek ben en die hummeltjes niet wil besmetten maar zodra ik ze in mijn armen hou och hopelijk heel snel , maar toch ontzettend lief om een berichtje achter te laten xxxx

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

