zomaar een woensdag

We knippen de week al door midden vandaag, en ik moet zeggen dat de tijd vliegt. Soms heb ik het idee dat ik niets doe en dat dan nog de dagen vliegen. Gisteren ben ik heerlijk even met Mellis naar buiten geweest. Het was schitterend weer en kon het dus niet laten. Dat was het wel gelijk voor deze week want vrijdag komt Joop en misschien wil hij nog even wandelen. Hij neemt altijd graag zijn eigen honden mee omdat die zo lekker kunnen rennen hier en met elkaar kunnen spelen. Ik wil dus een beetje energie sparen.

Ook voor zondag wil ik energie sparen want we hebben een bedrijfs uitje van Thom zijn werk. Nu we de bus hebben en de lokatie toegankelijk is willen we er toch wel even heen. het is in Zoetermeer dus niet te ver weg. Kortom, het lijkt ons wel leuk om even te gaan.

Ik moet dus een beetje energie sparen deze week. Ik ben ik een goed boek bezig en er komt altijd wel wat werk binnen. Ik ben gisteren nog voor Intermobiel bezig geweest en ik kreeg een verzoek van iemand die een bedrijf heeft hier in het Westland, Monster. Dit bedrijf zoekt over een maand of 2 een nieuwe receptioniste en het liefst met een functie beperking. Dus via via kwam dat bij mij terecht. Ik heb het uitgezet bij diverse mensen ,maar mochten er hier mensen lezen die deze functie wat lijkt,mail me dan even persoonlijk. Het gaat om een fulltime job, eventueel te verdelen in een duo baan en een handicap is geen probleem. Kennis van Engels en Duits wordt verwacht, Frans zou fijn zijn en natuurlijk moet je goed Nederlands spreken. Je weet maar nooit wie hier leest tenslotte.

Ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen. Thom zou nog even ergens een donatie huisje omwisselen en wie weet gaan we dan gelijk in de 1e maand van het jaar al over de € 100,=. Dat zou natuurlijk te gek zijn aangezien daar niet zoveel geld meer voor nodig is. Op dat moment is de 1e pup van dit jaar al weer binnen!!!! Aan alle mensen die huisjes hebben uitstaan wil ik graag vragen om minimaal 1x per maand even te kijken wat er in hun huisjes zit. Zit er veel in dan graag legen en overmaken.
IK wens jullie een fijne dag.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

