vanalles en nog wat

Er is hier weer vanalles gebeurd. Het lijkt wel of er hier nooit een dag is met niets, echt niets….. Gisteren begon het natuurlijk al met de rail voor de lamellen die niet pastte. Toen kwam de trombose dienst en was mijn waarde weer gezakt, ondanks de fles rose die Thom en ik gezellig tijden de fil "Filmpje" soldaat hebben gemaakt. Reslutaat dat we gisteren maar weer een fles hebben open getrokken. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven ;-). Nu drinken wij nooit veel en samen een fles zijn 2 glazen de man dus dat mag. Mijn bloed zou er dunner van moeten worden wat het dus niet doet,helaas. Misschien moet ik zondag op het feestje eens echt lekker doorzakken??
Vanmiddag komt Joop even buurten en dat is altijd wel gezellig. Als het droog is kunnen we naar buiten en anders niet. Dus duimen maar dat het droog blijft vandaag.
Verder is de 1e pup voor hulphond binnen en zijn we over de € 100,= heen en de maand is nog niet eens voorbij,dus dat gaat goed! Dankjewel allemaal,want zonder jullie lukt dit natuurlijk niet.
Verder sta ik nog steeds op een gedeelde 2e plek met mezelf dus dat is ook erg leuk. Wat helemaal leuk is, is dat we dan nu zo goed als zeker tegenover ons andere log, Bloggers staan. Dat is wel grappig natuurlijk. Moge de beste winnen. Het is tenslotte maat een spelletje.

Oja, Marry meldt zich net ziek wensen jullie haar hier beterschap? Ik weet zeker dat ze meeleest. Mar ook van mij, Beterschap! Ook voor Joop veel beterschap want ook hij is ziek. Het hele rare van dit verhaal is dat ik dit vanacht gedroomd heb en met deze gedachte wakker werd. Ik heb wel vaker van dit soort dromen en ze komen altijd uit. Joop weet dit en was dus ook niet verbaasd toen ik dat zei. Gelukkig gaat hij steeds beter naar zijn signalen luisteren die zijn lijf geeft. Dus Joop, we zijn trots op je! Maar het is goed weer dus nu ga ik lekker zelf met mellis naar buiten. Het duurt nog wel even voor Shirley er is dus even een joggingpak aan en ff een ochtend wandeling.

4 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk

4 Reacties op “vanalles en nog wat

  1. hetty

    Hoi Astrid,

    Het ziet er hier wel goed uit een stralend blauwe lucht dus er is hoop op mooi weer al begrijp ik dat ik aan de hele andere kant van het land zit.
    een plezierige en vooral nuttige middag met Joop
    Voor de rest wens ik je een heel goed weekend, met alle rose en wijn en dat het maar mag helpen. Heb je eigenlijk nog wat uit het ziekenhuis gehoord?
    geweldig die opbrengsten die er binnen komen. Moet hier volgende week weer de bus voor de flessenbonnen legen, zit nokkievol

    groetjes Hetty

  2. Hallo lieffie,

    Een hele fijne vrijdag, ga lekker naar buiten maar doe rustig aan

    dikke kus Marjan.

  3. astrid, wat veel zieken zijn er hé? en toevallig dat je er over hebt gedroomd……gelukkig is het mooi weer om er zelf even op uit te gaan…..en wat zul je zondag genieten! ik gun het je van harte……fijne dag vandaag, liefs rietje

  4. Goedemiddag Astrid wat een gedoe allemaal he als je iets mankeert .. (nou ja mankeert is een beetje slecht omschreven). Van het weekend weer stemmen? Ik hoop echt dat ik het allemaal goed doe… Fijne vrijdag verder xus Nel.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

