mijn dagje uit

Geen mens gelooft dat geluk te koop is. En toch gedragen we ons alsof dat wel zo is.

Jee wat ben ik verrot en jee wat was het het waard zeg. Ik heb genoten. Zo leuk om nou eens Thom zijn collega’s te leren kennen en de vrouwen. Mellis heeft vol verwondering naar die grote ballen zitten kijken die keihard voorbij kwamen. Hij snapte er niets van. Je zag hem denken, waar gaan die ballen heen?? Ondanks de drukte en het lawaai heeft hij zich keurig gedragen. Ik was moeilijk te verstaan natuurlijk. Maar iedereen kwam gezellig even bij mij kleppen en het was dus erg leuk. Ik heb denk ik 4 wijntjes gedronken wat onder normale omstandigeheden niet veel is voor mij. Mensen lief, ik was gewoon dronken en het ze uitgekotst! Dus de plannen die ik had met de trombosedienst zijn ook mislukt denk ik, ze moeten nog komen.
Verder ben ik met Hulphonden op de 2 plaats geeindigt en met dit log op de 4e plel. Ik ga dus met neide logs door naar de volgende ronde. Iedereen die gestemd heeft bedankt! Ik ga een paar weken bijtrekken van gisteren en hieronder nog en paar leuke foto’s,




9 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk

9 Reacties op “mijn dagje uit

  1. hetty

    Volgens mij stal Mellis wel de show als ik het zo zie.

    je zag er geweldig uit. Ik snap dat je verrot ben maar deze ervaring kunnen ze je niet afnemen.
    Rust maar lekker uit

    Hetty

  2. Goeiemorgen lieverd,

    Leuk om te zien en te lezen dat je ze genoten hebt gisteren, leuke foto’s en je zag er tip top uit….

    Ik heb vanmorgen bij de HH mijn tweede injectie in mijn schouder gehad, auw beetje doodgevoel nu dus maar weer even typen met 1 hand lol….

    Dikke kus Marjan

  3. lieve astrid, wat fijn meid dat het zo gezellig was…..en die Mellis, wat is ie toch lief…..dus 4 glaasjes was nu teveel, goed dat ze eruit zijn toch? en rust maar ’n paar daagjes uit…je doet nog mooi mee met de verkiezing, dus wie weet…..heb ’t goed vandaag meid, liefs rietje

  4. He, wat leuk dat je weer eens een uitje hebt gehad! het klinkt erg gezellig en de foto’s zien er ook erg leuk uit. Het had wel erg kommisch geweest als Mellis achter de ballen aangerent was trouwens!!!
    Nu maar met een fijne herinnering hiervan bekomen!

  5. marry

    Lieve Astrid fijn dat je zo genoten hebt, en'” VERROT “trekt wel weer bij, je hebt iets om nog lang na tegenieten dikke knuffel Marry

  6. Jos van Bommel

    Beste Astrid, wat een leuke foto’s. Fijn dat je zoveel plezier hebt gehad. Rust nu maar lekker uit van de week en op naar het volgende feest 😉 . Groetjes Jos en Jenny.

  7. Heerlijk dat het zo goed verlopen is gisteren! Ballen waren iets te groot om te apporteren, begrijp ik LOL. GOeie reclame voor Hulphond, Mellis met z’n keurige gedrag. En jij weet nu over wie Thom het heeft als ie over z’n collega’s praat, fijn!
    groetjes
    annelies

  8. Verrot, gekotst én vandaag koorts….maar wel genoten en daar gaat het toch om?
    Ik ben blij voor je dat je weer eens genoten hebt!
    Dikke knuffel,
    xxx

  9. Fijn dat je zo genoten hebt. Dat pakken ze je niet meer af!

    Liefs Kon

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

