eigenlijk niets

Met één vraagteken bereik je vaak meer dan met tien uitroeptekens.Ook vandaag niet zo veel bijzonders te melden eigenlijk. Ik blijf moe, maar dat is niet zo gek met een bloedwaarde zoals de mijne.Loes is de kast aan het herinrichten. Ik kwam erachter dat ik bij een hoop kleding niet kon omdat het simpelweg te ver weg lag. Dat wordt nu verandert en das wel weer lekker want dan kan ik gewoon overal bij, wel zo handig ;-)Vandaag geen trombose dienst,maandag pas weer zie ik net op mijn kaartje dus die hebben niet voor de deur gestaan tijdens het douchen.Vandaag doe ik weer niets, mijn boek uitlezen, want die is bijna uit, maar ook erg spannend.Ik wens jullie allemaal een fijne dag.Liefs As

4 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

4 Reacties op “eigenlijk niets

  1. Fijne dag vandaag Astrid. Lekker hoor lezen!

    Liefs Kon

  2. Hallo lieffie,

    Lekker relaxen en je boek uitlezen kun je gelijk weer een waardering schrijven, lol….

    Dikke kus Marjan

  3. hetty

    Hoi Astrid,

    Je hebt groot gelijk hoor, doe maar rustig aan.

    Nog bedankt voor de tip

    groetjes Hetty

  4. Jos van Bommel

    Ha die Astrid ookk nog een fijne dag toegewenst van ons, wat een storm he? Ga maar niet naar buiten je waait bijna van de weg. Groetjes van Jos en Jenny uit een stormachtig Rotterdam.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

