zondag

Veel erger dan je geld verliezen is je enthousiasme verliezen.

Heerlijk zondag. Ik ben dol op zondagen. Leker relaxt, geen werk, lekker doen waar je zin in hebt. Sommige zullen denken, elke dag is toch zondag voor jou? Nou nee, niet dus. Op zondag is Thom vrij, das altijd al gezellig. Hij zou vandaag op tijd thuis zijn omdat we dus bezoek krijgen vanmiddag en gaan genieten van de roti van Shirley. Zondag is ook de enige dag dat ik niets doe aan mijn werk. Gevoelsmatig is de zondag dus anders.
De zorg blijft elke dag hetzelfde, alleen neemt Thom dat over op zondag, dus ook even geen meiden over de vloer, hoe dol ik ook op ze ben. Toch ben ik ook altijd weer blij als ze weg zijn.
Gisteren is dus de dok geweest en nu morgen maar even afwachten tot hij contact heeft gehad met de internist. Mijn temperatuur schommelt vreselijk en de misselijkheid, de diaree zou dus een mooie ingang zijn voor opname. Dan kunnen we vanuit het ziekenhuis verder werken.

Ook kreeg ik een artikel toegestuurd over EDS en stemproblemen. Het zou dus niets met de embolie te maken hoeven te hebben,maar een gevolg kunnen zijn van de EDS. Ja "maar" een gevolg. Raaar dat ik dat zo noem eigenlijk want het zou betekenen dat er dus weinig zicht is op herstel. Een vorm van logopedie zou kunnen helpen,maar alleen als je lang kan zitten. Of er in de lig positie enige verbetering zou kunnen optreden moet ik nog informeren. Het zou wel kunnen betekenen dat het niets met de embolie te maken heeft en dan kunnen we dat dus uitsluiten. Positief en negatief dus. Maar goed , eerst de opname maar eens afwachten.
Strakkies dus gezellig onze vreinden over de vloer en lekker eten, is altijd goed. Hopelijk hou ik het binnen. Met cola hou ik de misselijkheid aardig onder controle moet ik zeggen. Overgeven zijn mijn ribben nooit zo blij mee dus dat doe ik liever niet.

Gisterenavond hebben ze geprobeerd in te breken hier. Mellis sloeg aan als een idioot. Zo hard en zo anders dan anders, dat ik heb lekker heb laten blaffen. IK heb de politie gebeld en al rijdende naar de voordeur zag ik dat die op een kier stond. Kan niet verder wanwege de haken die erop zitten. Ik denk dat ze door dat hele heftige geblaf hebben afgehaakt. Binnen 10 minuten was de politie hier. Ze hebben de voordeur nagekeken, en er zaten 10 plekken op de secu strip, de voordeur hadden ze geprobeerd, maar de haak heeft ze tegen gehouden. Mellis had al op een vroeger tijdstip geblaft en ik had daar eigenlijk geen aandacht aan geschonken, maar ik denk dat ze in etappes bezig zijn geweest. Mijn hulphond is dus een hulphond in alle opzichten.

Ik had de politie gevraagd via de zijkant te kmen en 3x te kloppen, nou Mellis steeg op. Dus toppie van Mellis een echte waakhond. De politie zei ook, als ze binnen waren geweest had hij ze aangevlogen,zo baasgericht als hij op jou is. Nou een beter compliment kan hij volgens mij niet krijgen! Vandaag of morgen komt nog de technische recherche om te kijken of ze uit de braaksporen kunnen afleiden wat voor materiaal ze hebben gebruikt. Nou mensen ik kan jullie wel zeggen dat ik niet bang ben met mijn hond bij me in huis!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

