Een nieuwe week

Waarom wachten op een vallende ster? Een wens is oneindig en begint bij jezelf.

Gisteren was het erg gezellig met onze vrienden, zoals gewoonlijk eigenlijk. De roti was heerlijk en op,dus lege pannen zijn altijd een goed teken.

Wel ben ik helemaal kapot, dan merk je hoeveel energie praten kost. Ik doe het dan vandaag ook af met een paar leuke foto’s.
Uiteraard heb ik Mellis flink beloond voor zijn gedrag zaterdag avond.

Hij lag niet te pitten maar te waken of de poezenbeesten niet te dicht in de buurt kwamen.
Dit zie ik dagelijks uit mijn raam en ik kan er enorm van genieten


Vandaag even speciale aandacht voor mijn ziekenhuis maatje Nico die voor zijn 2e chemo gaat. Zoals altijd denken we aan hun beide!
Allemaal een fijne dag, As

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

