datum bekend!

Onwetendheid komt voort uit het denkbeeld dat jij in een wereld leeft in plaats van de wereld in jou.

Nou de opname datum is bekend, de 14e wordt het. Jammer dat het nog even duurt,maar er was geen plek en aangezien ik (nog) geen acuut geval ben moet je wachten op een bed en dan is 10 dagen nog redelijk snel.

Dit zorgt er wel voor dat ik morgen met Joop en de honden naar het strand kan waar ik ook erg naar uit kijk en Joop ook. Moet het natuurlijk niet de hele dag gieten zoals vandaag. Van een nieuw montuur is niets gekomen want ik mag niet naar buiten met regen,dus dat komt nog wel.

Verder heeft Loes zich ziekgemeld, gaan jullie haar beterschap wensen?? Meis rust lekker uit en knap snel op, wij denken aan je.

Verder eigenlijk weinig nieuws vandaag. Maar ja je weet nooit hoeveel updates er komen in de loop van de dag 😉

      

Liefs As

10 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk 2

10 Reacties op “datum bekend!

  1. Greetje

    Lieve Astrid,

    Jammer dat het nog zo lang moet duren voor je opgenomen wordt.
    Die donderdag komen wij toevalig ook in het ziekenhuis dus steken we ons hoofd wel even bij je om de deur.
    Weet niet of je vandaag kan wandelen, het is hier tamelijk regenachtig maar wel heel zacht. Ik lees het wel.
    Hier gaat alles goed, Nico gisteren weer opgepikt uit het ziekenhuis. Tot dusver gaat het redelijk misselijk enzo maar daar kan je wel enigszins iets aan doen.
    Vanmiddag gaan we wijn kopen bij onze vriend AH voor mij.
    Nico is voor de duur van de kuur geheelonthouder het smaakt hem helemaal niet meer.
    Wij hebben een bedrag voor de hulphond overgemaakt vorige week en hopen dat we de goede site hebben gekozen.
    We zien jouw bedrag nog niet omhoog gaan kan dat kloppen?
    Wel al minstens 5 bedankjes gehad.
    Hoop dat we de juiste hebben gedaan.
    Volg je weblog, fijne dag maak er wat moois van.
    Liefs Greetje

  2. Greetje

    Lieve Astrid,

    Even een reaktie op hulphond.
    We hebben eerst op online collecte op jouw weblog geklikt en toen Stichting Hulphond gedaan.
    Nico heeft met creditcard betaald misschien komt het dan later.
    Nou we merken het wel.
    Liefs Greetje

  3. lieve As, ik hoop dat het morgen droog is daar bij jou! hier is het vandaag ook nat en koud, ben er al door geweest en vanmiddag ook nog even……ik stuur je nog wat mooie spreuken via email…..fijne dag hoor, liefs rietje

  4. Goedemiddag Astrid. Fijn dat je vrede hebt gevonden met die datum. Ik hoop wel dat de trombosedienst even extra komt controleren? Geven ze je wel Fragmin want ik vind het wel eng he? Ik wens je een fijne woensdag toe xus Nel.

  5. Ik vind het heel kwalijk Astrid, dat meen ik echt … een longembolie is levensgevaarlijk. Om priveredenen wilde ik je niet nomineren toen je ermee in het ziekenhuis lag. Ik hoop dat ze je heel snel zelf gaan leren prikken dan kan je het zelf ook goed bijhouden!! Ik vind het ideaal .. ik mag ook zelf doseren, maar daar moet ik te vaak voor stoppen met slikken dus dan is het ahndiger dat zij het doen!

  6. Je bent weinig mobiel Astrid, dus dat maakt het risico veel groter … ik zou het wel doen ja …

  7. Pff wat een stel randdebielen!!! Bah….

  8. Hopelijk is het morgen droog en kan je lekker op het strand genieten.

    Groetjes Sjoukje

  9. mnr

    Kutwijf!
    jaloerse hoerrrrrrrrrrrrrrrr

    bye bitch

  10. goedemorgen astrid, ik wens je vandaag veel zonneschijn toe….hier in twente staat ie hoog aan de hemel, heerlijk….ik stuur het nu naar jou, oké? heb ’t goed met joop lekker buiten…..liefs dikke knuf rietje

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

