Genoten

Alleen dat wat je moeiteloos bereikt, zal je nooit tot last zijn. En wat je niet tot last is, kan eeuwig zijn.

Jee wat hebben wij genoten gisteren, echt heerlijk. Ik ben natuurlijk veel te lang buiten geweest,maar ach, dat nemen ze me niet weer af. Het was zalig. Genoten van Joop en zijn honden, de wind het strand,de branding, echt super. Wat ben ik blij dat ik zo dicht aan het strand woon.

Toen we thuis kwamen stond er voor mij al een bakkie thee klaar en een lekkere kruik in mijn bed, want het was wel fris natuurlijk. Na de thee en de koffie maakte ik een verkeerde bewging waardoor mijn beenzak los schoot en we voor het eerst sonds lange tijd weer eens lekkage hebben gehad.
Maar goed, ik was letterlijk zeiknat dus ben maar gelijk gaan douchen.

Ondanks al deze frisse lucht gisteren heb ik vreselijk slecht geslapen. De komende dagen mag ik voor dit uitje boeten maar dat doe ik dan ook met liefde, want we alle 3 genoten, of eigenlijk moet ik zeggen alle 6 hebben we genoten.
Gewoon een feest om te zien hoe die honden zo heerlijk met elkaar kunnen spelen. Joop en ik genoten van het uitzicht en Thom was lekker met de honden aan het klieren, dus gewoon een perfecte middag.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag, ik ga uitrusten 😉

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

