Zaterdag

Overhaast het leven niet. Sta toe dat het leven jou de weg wijst.

Een hele goedemorgen allemaal. Dit stralende zonnetje wat jullie zien was het zonnetje van gisteren middag terwijl ik een kort rondje deed met Mellis. Zowel Mellis als ik zijn nog steeds helemaal kapot. Voor mij zal het ook nog wel een paar daagjes duren en Mellis kan er morgen wel weer tegen. Het wordt mooi weer het weekend,dus zolang het nog kan ben ik buiten met Mellis, in het ziekenhuis kan ik wel weer uitrusten. Maar jee wat hebben we genoten. Ook leuk om terug te horen van Joop, dat hij weer eens een ander stukje Hoek van Holland heeft gezien.

Ook vandaag staat er niet veel op het programa. Thom moet werken en Marry komt gewoon werken. Ik zie dus wel wat de dag brengt. Misschien vanmiddag nog even lekker naar buiten. Het boek waarin ik bezig ben: Een ongewoon gesprek met God is enorm boeiendd dus vette kans dat ik daarmee verder ga vandaag. Ik heb er al een hoop inspirirende dingen uit kunnen halen, en ik kan jullie wel vertellen dat ik niet vaak boeken lees met een kladblok ernaast 😉
Ik wens jullie allemaal een heel zonnig weekend.

7 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

7 Reacties op “Zaterdag

  1. lieve astrid, deze foto past helemaal bij het boek: ongewoon gesprek met God! ik heb ze bijna allemaal gelezen die boeken, prachtig! wel ’n goed idee ’n kladblok erbij…….ik ben nog steeds bezig met Duizend schitterende zonnen, wat mooi! Laila heeft net de baby gekregen….je hebt gelijk wat dit boek betreft, je ruikt en proeft alles…..wat schrijft die man mooi!
    maar jij zult nu ook de andere boeken gaan lezen van Neale Donald Walsch…..mooi hé? ik wens je ’n heerlijke dag en misschien toch even naar buiten in ’t zonnetje…..je hebt gelijk, in het ziekenhuis kun je er niet op uit, dus nu genieten, maar wel rustig aan doen hoor! liefs rietje

  2. Anoniem

    beste Astrid,

    het lijkt me inderdaad een mooi boek, een ongewoon gesprek met God. Door bepaalde omstandigheden heb ik gemerkt dat me ook meer op Hem moet richten, graag wil ik van jou horen hoe het boek was. Ik heb nog massas boekenbonnen liggen van de promotie van mijn man.

    Echt gaaf om te horen dat de middag met Joop goed was, hier kun je weer op teren. En ik zou het er zeker nog van nemen nu het zulk mooi weer is,.
    Ik ga vanmiddag maar een treintraining doen. Eens kijken of ze nog van mening is dat ze opgeslokt wordt door een groot monster.

    Morgen ben ik niet in de gelegenheid om je logje te lezen, we moeten naar het Noorden dus maandag lees ik wel weer bij.

    Goed weekend, Hetty

  3. Hee Assie,
    lekker boek om je in te verdiepen hè! Een kladblok erbij is zo gek nog niet, zo kan je dát wat jou aanspreekt lekker nog eens nalezen.
    Fijn dat je zo lekker met Joop bent weggeweest, daar kan je weer even mee vooruit!
    Liefs en een knuffel,
    xxx

  4. Goedemiddag Astrid ik ga straks maar op mezelf oefenen met die electrische rolstoel. Het wachten op de gemeente duurt me nu lang genoeg .. Ik wens je een fijn weekend toe xus Nel.

  5. Een echte aanrader dus dat boek!

    Het is prachtig weer
    ik wens je dus een heerlijk weekend

    Kuss Jans

  6. Jos van Bommel

    Ha die Astrid, even een groet uit Rotterdam. Het is heerlijk weer en morgen nog zo’n dag we worden maar verwend. Ben met Jen naar de markt gelopen en daar een patatje gegeten. Sorry dat ik de afgelopen dagen niet hebt gereageerd maar ik leest wel iedere dag je log. Groeten uit Rotterdam Jos en Jenny.

  7. Dag Astrid ik kom zomaar even tussen de werken door voorbij om je een fijne zondag toe te wensen geniet van je boek meis altijd fijn als je daarvan kan genieten en zeker ook van het weer het is prachtig morgen worden we nog een keertje verwent met zo’n dagje. Ben blij dat je weer opgeknapt bent

    Liefs Blauwhartje
    PS: De werken gaan goed vooruit

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

