Een ongewoon gesprek met God

***** Dit boek krijgt van mij 5 vette sterren. Het eerste deel is dus uit. Het is ook voor het eerst dat ik moeite heb met het geven van een recensie.

Het was een ontzettend mooi boek, verhelderend, soms met humor en cynisme. Van mensen die wel geloven begrijp ik dat ze het een aanval op hun God zien, maar dat is niet de bedoeling van dit boek zoals ik het lees. Het is niet oneerbiedig geschreven.

Het is eigenlijk een heel mooi boek, dat je laat nadenken over jezelf. Je herkent er soms dingen in die je van toepassing vindt op een ander. Naar mijn idee een boek dat je MOET lezen. Je krijgt een hele andere kijk op de dingen. Ik ga van de week beginnen in het 2e deel, "Een nieuw gesprek met God" maar deze versie moet eerst even bezinken. Ik zou zeggen, lezen!!

1 reactie

Opgeslagen onder Boeken, wat lees ik

Een Reactie op “Een ongewoon gesprek met God

  1. ja,mooi boek he astrid? ik heb er nu meerdere delen an gelezen en vind het zeer interesant.zo klinkt alles ook veel innemelijker he?
    lieve groetjes van mij..

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)