relax dagje

Wanneer je werkelijk in harmonie bent met je lichaam, wordt het een vertrouwde leraar en gids.

Vandaag is weer onze niets doe dag, heerlijk vinden we dat. Lekker uitslapen. Thom maakt me meestal wakker met een bakkie koffie en wat ontbijtkoek, gewoon gezellig. De verzorging gaat natuurlijk gewoon door, dus op zondag neemt Thom dat voor zijn rekening. Op deze manier hebben we minimaal 1 dag in de week samen zonder 1 van die meiden om ons heen.
Behalve dat ik deze week dus het ziekenhuis inga, komen ze als het goed is weer een nieuwe poging wagen om de lamellen op te hangen voor de omgevings besturing. We wachten het af….
Gisteren heerlijk van het zonnetje genoten en lekker met Mellis aan de wandel geweest. Heerlijk buiten even zitten lezen tot de muziek van de buuf zo hard ging dat ik maar weer mijn bed in gedoken ben. Daar heb ik lekker verder liggen lezen. Gisteren avond Paul de Leeuw, vaste prik. Gezellig lachen, en even nergens over nadenken.
Vandaag ga ik er ook nog wel even met Mellis op uit. Ik wens jullie een fijne zondag.

Kijk heerlijk met een boek in de zon uit de wind in mijn bijna afgedankte joggingpak, het was heerlijk…

Liefs Astrid

5 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

5 Reacties op “relax dagje

  1. lieve As, heerlijk hé met z’n tweetjes….hoort echt bij de zondag…..(heb er ook ’n goede her-innering aan)….fijn dat je buiten bent geweest met Mellis, ja harde muziek zou niet mogen, hier zijn nu 4 jongelui voor de flat aan het skaten, wat ’n lawaai……..zou zondags niet mogen, vind ik! zondags is ’n rustdag voor alle gezinnen…..en niet de kids naar buiten sturen om lawaai te maken…….we hebben ze al vaak gewaarschuwd, ik denk dat ik ’n idee heb: bordje ophangen met: skaten hier verboden! zal het vragen aan de beheerder……ik ga straks weer wandelen……in ’n heel rustige omgeving! heb ’t goed vandaag….liefs rietje

  2. Fijn dat jullie met z’n tweetjes zijn vandaag. Geniet ervan. Ook als je er op uit gaat.

    Fijne zondag!
    Liefs Kon

  3. Goedemorgen Astrid
    Heerlijk buiten
    Vandaag miss weer zulk weer?
    Ben ik best tevreden mee, jij ook?
    Fijne maandag
    Grt voor jou en een knuff voor Mellis
    Mariet.

  4. marina en molly

    hoi astrid en mellis,

    heerlijk zo’n fijne zonnige dag!
    ik ben gisteren thuisgekomen uit zkh. en heb ook weer even heerlijk met molly in de tuin kunnen spelen.
    Is mellis bij jou ook zo enthousiast om weer aan het werk te gaan als je een poosje weg bent geweest?

    veel liefs,

    marina

    lebber van molly

  5. marina en molly

    hoi astrid en mellis,

    heerlijk zo’n fijne zonnige dag!
    ik ben gisteren thuisgekomen uit zkh. en heb ook weer even heerlijk met molly in de tuin kunnen spelen.
    Is mellis bij jou ook zo enthousiast om weer aan het werk te gaan als je een poosje weg bent geweest?

    veel liefs,

    marina

    lebber van molly

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

