Wederom Gewa

De goedheid van een mens is een vlam die wel verborgen, maar niet gedoofd kan worden.

Vandaag komen ze vast de voorbereidingen doen voor morgen. Dat betekent dat ze vandaag dus op de palmtop van mijn omgevings besturing een paar extra bladzijdes komen aanmaken zodat morgen de lamellen erop ingelezen kunnen worden. Aangezien dit hele systeem op infra rood werkt moet ik er dus wel bij kunnen. Dit komen ze dus vanmiddag doen.

Verder ben ik me langzaam aan het voorbereiden op het ziekenhuis. Donderdag morgen gaat Mellis gelijk met Thom mee. Het is dan weer een echte truckers hond. Hij licht als een prins in die wagen. Het is wel fijn dat hij weg is. Want meestal raakt hij behoorlijk in paniek als er een brancard binnen gerededen wordt. Je ziet aan alles dat Mellis dat niet leuk vindt. Ook omdat hij niet weet of ik nu wel of niet terug kom. Hij raakt daar vreselijk van gestressed en op deze manier voorkomen we die situatie. Wel raar hoor om de komende dagen zonder mijn maatjes wakker te worden.

Sowieso heb ik dat altijd in het ziekenhuis. Ik haat het ziekenhuis ritme van alles moeten. Ik ben dan ook benieuwd hoe lang ze me houden. Maar aangezien gisteren maar bloedwaarde weer naar beneden was gegaan weet je het maar nooit. Ik zie het wel. Ik zorg voor genoeg leesvoer. Daar is hier trouwens nooit een gebrek aan dus dat komt wel goed.
Ron en Toke zitten lekker in Spanje, heerlijk. Ik kijk uit naar mijn hangmatje daar in juni. Het duurt nog even ,maar een leuk vooruitzicht is nooit weg.

Dit is dan ook het nummer dat ik mezelf de hele tijd voor de geest hou….

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

