Wederom Gewa

Wie heeft gezegd dat de liefde blind is? Zij is de enige die scherp ziet; zij ontdekt schoonheden waar anderen niets merken.

Vandaag komt Gewa wederom. Dit keer om de lamellen op te hangen. De pagina’s zijn aangemaakt op mijn palmtop dus laten we hopen dat de rest vanzelf gaat en alles past. We gaan het afwachten.
Verder ga ik samen met Shirley mijn spullen pakken, wat leesvoer uitzoeken en dan donderdag naar het ziekenhuis. Ik ben er klaar voor. Klaar voor alle onderzoeken en voor alles. Ook dat is afwachten.

Morgen komt er een adres en een email adres op dit log dat verder weer door vriendinnen gaat worden bijgehouden. Maak de dames vrijwilligers gek met emails en kaartjes ;-))
Eigenlijk heb ik verder niet veel te melden dus wens ik jullie allemaal een fijne week, of langer… Geen idee hoe lang het gaat duren. Vanmiddag nog even de laatste vergader dingetjes en dan ben ik er klaar voor.

Vanavond eten we vroeg en ga ik na sluitingstijd nog even naar de kapper want dat is hard nodig. Hij zag dit keer geen kans om hierheen te komen dus zo na sluitingstijd is ook een prima oplossing.
Liefs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

