Ziekenhuis adres

Mijn adres is het ziekenhuis is:

Astrid van der Helm

Afdeling interne 6b

kamernummer 631

Reinier de Graaf Gasthuis Postbus 5011

2600 GA Delft

Emailen kan via de volgende link: e-mail mij

Tot over een tijdje……….

Update donderdag 13.00 uur.

Astrid is veilig en wel aangekomen in het ziekenhuis, zoals jullie hierboven kunnen zien heb ik haar kamernummer er al bijgezet, ze heeft net gegeten en vanmiddag volgen de eerste onderzoeken al, ik hou jullie natuurlijk samen met haar man op de hoogte van alles wat er zo’n beetje gebeurt met Astrid…… natuurlijk vraag ik iedereen om haar zoveel mogelijk kaarten en/of email te versturen, waarvoor mijn hartelijke dank natuurlijk.

Groetjes Marjan

6 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk 2

6 Reacties op “Ziekenhuis adres

  1. Heel veel succes daar Astrid!! xus Nel.

  2. Heel veel liefs en sterkte daar Astrid
    Grt en knuff Mariet.

  3. Genoteerd en heel veel sterkte!
    Lieve groetjes 10

  4. Astrid, we duimen/bidden/hopen dat het allemaal goed gaat en ze de oorzaak kunnen vinden, zodat je weer snel opknapt!
    heel veel sterkte voor jullie drietjes,
    poot van Emma en knuffel van ons

  5. Astrid, ik wens je heel veel sterkte en hopelijk ben je weer gauw thuis.

    Groetjes Sjoukje

  6. hai astrid, ik heb ’t ook genoteerd, goede reis en sterkte met alle onderzoeken, liefs rietje

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

