Update ziekenhuis

Vanmorgen een half uurtje met Astrid aan de telefoon gezeten, ze maakt het naar omstandigheden redelijk, en met redelijk bedoel ik natuurlijk dat ze haar man en Mellis natuurlijk ontzettend mist en ook het loggen….

Zoals ze zelf zegt hebben ze een litertje bloed bij haar afgenomen, het een en ander is op de kweek gezet om te kijken of ze een bacterie bij zich heeft dus op die uitslag moet ze ook weer wachten, verder zijn er longfoto’s gemaakt, volgende week woensdag komt ook de gynaecoloog nog even bij haar langs, helaas voor Astrid is dit niet zo’n lekker ding als in Leiden dit is namelijk een vrouw, sorry Astrid als ik er iets aan kon doen dan zou ik het voor je doen meid maar helaas……

Ze ligt op een kamer voor 4 personen, gelukkig ligt naast haar een vrouw waar ze goed mee op kan schieten, dus dat is wel fijn voor haar.

Ze heeft al enkele emails van jullie mogen ontvangen en ook is de eerste kaart al binnen….. het leukste is dat haar ziekenhuismaatje gisteren al gelijk op bezoek kwam samen met zijn vrouw en een gigantische bos tulpen daarvoor natuurlijk hartelijk dank.

Verder hoop ik dat iedereen nog heel veel kaarten, emails enzovoort gaat sturen, Astrid fleurt daar helemaal van op, dus doen he!!!!!!!

Groetjes Marjan

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

