Dag 3 in het ziekenhuis

Vandaag dus zaterdag, er zullen vandaag niet echt onderzoeken plaats gaan vinden bij Astrid.

Gisterenmiddag is er wel nog een hartfilmpje bij haar gemaakt, daar was wel iets op te zien maar gelukkig niet iets verontrustends, dus laten we hopen dat dit zo blijft.

Verder vandaag dus bezoek, hopelijk ook nog wat meer kaarten en emails, gisteren vertelde ik dus dat ze een gigantische bos tulpen had gehad van haar ziekenhuis maatje en zijn vrouw, hieronder een foto.

Wij van Bloggers konden natuurlijk ook niet achterblijven, dus hebben wij ook een bloemetje verstuurd.

En op de bovenste foto zien jullie ook haar eerste kaart staan, van wie deze precies is weet ik nog niet, maar in iedergeval bedankt aan de afzender…….

We houden jullie verder op de hoogte, en natuurlijk kunnen jullie ook veel heel veel reacties hier op haar log achterlaten, wij zorgen er dan voor dat Astrid ze allemaal te zien krijgen, alvast bedankt.

De Redactie van Bloggers Online Magazine

3 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk 2

3 Reacties op “Dag 3 in het ziekenhuis

  1. goedemorgen, fijn dat jullie ons op de hoogte houden, mijn kaart is onderweg naar astrid, fijne zondag, lieve groet rietje

  2. Fijn dat jullie ons over Astrid op de hoogte houden
    Haar mail is onderweg
    Grt Mariet.

  3. Astrid is dus al flink verwend. Dank voor de moeite die jullie nemen om ons op de hoogte te houden!
    Ook mijn kaartje is inmiddels onderweg naar Astrid.
    Fijne dag vandaag, gr 10

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

