Frustratie log van Astrid

Kreeg net een smsje van Astrid….. ze is nu echt helemaal over de zeik.

Volgens de heren doktoren mag Astrid blij zijn dat de gynaecoloog is langs geweest en dat er een hartfilmpje is gemaakt, en o ja die echo van vanmorgen die staat dus op de lijst van volgende week…. tja…. dat ze nog steeds moet overgeven, aan de diaree is en dat de bloedwaarde nog steeds k.. is daar weten ze geen antwoord op te geven, ze weten gewoon niet hoe dit komt….. nou ja nu vraag ik je betalen we dan een giga ziektekostenpremie voor jan met de korte achternaam, de antwoorden die ze nu in het ziekenhuis heeft gekregen had ik ook kunnen geven….. tja ik weet niet hoe dit komt mevrouw….. en ik ben een simpele huisvrouw GEEN geschoolde arts.

Alle hoop is nu gevestigd op Thom haar man, die heeft zo nog een gesprek met de huisarts dus maar even wachten op wat daar uitkomt. Anders houd het dus in dat Astrid morgen weer naar huis mag en voor elk onderzoek heen en weer moet met de ambu en dat ze al doodmoe is en daar nog moeier van word tja daar hebben de heren en dames medici dus lak aan.

Update 14.24 uur:

Astrid der huisarts heeft dus contact gehad met de internist over de algehele gang van zaken, na dit gesprek werd in ieder geval Thom netjes door de Internist teruggebeld met voor nu een duidelijke uitleg.

Astrid komt dus morgen na bij de gynaecoloog te zijn geweest naar huis, vanaf vandaag word een medicijn die zij tot nu toe had vervangen door een soort onderhuidse injecties, hoe dit precies in zijn werk gaat kon Astrid zelf nog niet zeggen want ze moest daar nog even op wachten, ze dacht zelf aan een soort pompje maar dat horen jullie nog wel. Ze hopen nu dat door deze oude medicijnen te vervangen haar diaree en overgeven zullen overgaan.

De echo van haar hart word volgende week woensdag gemaakt tesamen met nog enkele onderzoeken dit omdat ze nu op dit moment geen goed beeld kunnen krijgen omdat Astrid te opgefokt is (duh,   hoe is het mogelijk). En aan de hand van die uitslagen volgt er dan waarschijnlijk weer een opname maar dan een echt goed geplande opname met alle onderzoeken die nodig zijn.

Astrid heeft daar nu gelukkig vrede mee, en vooral omdat de internist zijn excusses heeft aangeboden voor zijn assistente die alles op een nogal ongelukkige manier naar Astrid toe had gebracht.

Dit is voor mij waarschijnlijk mijn laatste bericht die ik voor Astrid op haar log heb geplaatst, al heb ik het met veel liefde voor haar gedaan ben ik toch blij dat zij morgen zelf weer dit stokje gaat overnemen, ik ben blij dat ze er morgen zelf weer is en ik wil dan nu ook iedereen bedanken voor alle reacties, emails, bloemen en kaarten die Astrid van jullie heeft mogen ontvangen. Ik groet jullie en reken erop dat jullie Astrid morgen een hartelijk welkom thuis zullen geven met jullie reacties.

namens Marjan/Bloggers Online Magazine

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

