Weer thuis

Niemand komt toevallig tot je.
Toeval bestaat niet.
Niets gebeurt willeleurig.
Het leven is geen toevalstreffer.

Bron: een ongewoon gesprek met god.

Tja ik ben weer thuis. Ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle kaartjes.bloemen en mailtjes. En natuurlijk Marjan die mijn log heeft bijgehouden, thx Mar.

Met dit hele ziekenhuisbezoek ben ik niets opgeschoten. Wat de huisarts van plan was is niet gelukt. Ze hadden me op de interne opgenomen met koorts, diaree en braken. Ik heb de hele tijd gezegd dat het kwam door de antistollings tabletten. Maar volgens jongedame arts assistent was dat een bijwerking die zelden of nooit voorkwam dus dat wees ze gelijk al van de hand. Uit alle ontlastings en urine monsters is niets gebleken, had ik ook niet verwacht. Ik bleef er op hameren dat het door de medicatie was.
Thom heeft dus gisteren met de internist zelf gesproken en hij dacht dit ook, dus stoppen met slikken doorgaan met spuiten. Zoals ik dus ook zelf al had gedacht.

Bij gods gratie mocht ik blijven tot vandaag omdat de gyn op het programma staat dus die heeft een kweekje gemaakt en nu even afwachten wat daaruit komt.
Een algehele opname is dus niet gelukt maar dat hadden jullie al wer begrepen.

Ik kan nu dinsdag naar de KNO arst voor mijn stem en woensdag eerst bloed prikken, dan naar de cardioloog en dan door naar de pijnpoli. Allemaal extra ritten die overbodig zouden zijn geweest als mevrouw de arst assistent niet zo moeilijk had gedaan.
Ik zou bijna zeggen dat ik blij ben dat ik last kreeg van pijn op de borst, want ik kan nu in ieder geval snel bij de cardioloog terecht. Er waren op de ECG’s duidelijke afwijkingen te zien en dat is een bijverschijnsel van de EDS. Ze gaat dus een hart echo maken en ik moet 24 uur met een kastje lopen/rijden. Dat mag dan de volgende dag wer terug naar het ziekenhuis,wat ik uiteraard niet zelf ga doen.
Dat moet dus even goed in de gaten gehouden worden.
Verder is het afwachten wat er uit de andere onderzoeken komt, waarschijnlijk nog meer onderzoeken en ritjes ziekenhuis. Ik denk niet dat er nog een opname geregeld kan worden.
Het onderhuidse systeem waar gisteren over geschreven werd klopt ook niet dus, dat zijn gewoon de antistollings spuiten die ik moet nemen. Maar bij het innemen van de tabletten blijven ze erbij staan of je ze wel echt in neemt, net alsof je een klein kind bent. Wat schiet ik er mee op om het niet in te nemen, maar nee hoor, of ik nu onderweg was naar de wc of niet, eerst de tabletten innemen waar zij bijstonden!! Als mijn meiden dat zouden doen zou ik ze accuut ontslaan. Grrr, daar kan ik werkelijk zo vreselijk pissig om worden!!!!!

Maar goed, ik lig weer gedouchet en wel in mijn eigen bedje. Toen ik thuis kwam zat er bezoek op me te wachten en toen die weg waren ben ik lekker met Shirley gaan douchen, we hebben de stoma gedaan en nu ben ik afgepeigerd. Ik wilde jullie toch even op de hoogte brengen. Dus nogmaals bedankt voor alle kaartjes,mailtjes enz. Doet toch goed. Wat er nog onderweg is wordt doorgetuurd naar huis.

Liefs Astrid

7 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk 2

7 Reacties op “Weer thuis

  1. Janus

    Lieve meid,

    Weer allemaal toestanden en zeer domme mensen. Dat heeft dan zoveel jaar een studie gevolgd. Te gek voor woorden en dan druk ik me nog zachtjes uit. En al ben ik blij dat je weer in je eigen bedje ligt, ik kan me voorstellen dat je niet uitkijkt naar al die ritje, die eigenlijk niet nodig hadden moeten zijn. En dat alles dankzij die domme @#%*, mevrouw de assistente. Sterkte wijffie. Dikke kus.

  2. Hallo wijffie,

    Ben blij dat je weer in je eigen bedje ligt, met je eigen ventje en je super hond maar toch…. ik baal net zo als jij.

    Kus Marjan

  3. lieve As, wat ’n toestanden hé? maar rust lekker uit en ik hoop dat er iets wordt gevonden…….maar hier wordt je wel moe van, meid rust lekker uit…..mellis is weer blij…..en je eigen bed is ook wel fijn…….liefs dikke knuf rietje

  4. hetty

    Wat een gesol zeg. Hier zijn geen woorden voor. Maar voor nu lig je weer in je eigen bed met jouw kanjers in de buurt. Rust maar lekker uit

    Hetty

  5. Balen dat het allemaal zo moet gaan zeg…grrr
    Ik wens je alle liefs toe vanuit mijn eigen ziek’bed’ en kom snel een bakkie bij je doen.
    Liefs en een knuffel
    xxx

  6. Annelies Steenbrink

    Hoi Astrid, wat knap en lief dat je toch zo’n lange log hebt geplaatst! dank je wel.
    we gaan vrijdag het huisje voor Hulphond legen, het rammelt weer van de eurootjes.
    sterkte, poot voor Mellis van Emma

  7. Goedemiddag Astrid kom nu eerst bij van deze frustrerende ervaring!! xus Nel.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

