Adele……….

Luister en geniet……………..

3 reacties

Opgeslagen onder Muziek

3 Reacties op “Adele……….

  1. lieve astrid, ik heb (nog) even geen geluid, dus kan ’t niet horen……ik heb bijna alle boeken van ongewoon gesprek met God en die houd ik ook! ze raken mij erg en ik vind ze heel erg goed, naast de bijbel….waar ik nu meer van ga lezen…..ik zal de te verkopen boeken op bolcom even aan je doormailen via de gewone mail………….ik heb net verkocht Shirley Mclaine…Santiago de la Compastella……….ik verkoop alleen boeken die ik al heb gelezen…..de rest is mijn eigen bieb(je)………..liefs en knusse avond, rietje

  2. lieve As, ’n fijne, zonnige zaterdag…..hopelijk kun je even naar buiten met Mellis…..liefs rietje

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

