KNO Arts

De schoen die de één perfect past, knelt bij de ander. En zo heeft iedereen ook zijn eigen maat van een bevredigend leven.

Ik ben naar het ziekenhuis, maar geniet alvast van deze mooie muziek. Met dank aan Joop.

Ik ben vanmorgen dus bij de KNO arts geweest. Hij ging door mijn neus met een slangetje mijn keel in om te kijken of er afwijkingen zaten bij mij stembanden. Zoals verwacht zaten die er. Het weefsel rond mijn stembanden begint te verslappen. Hij verwacht dat het deze keer nog wel goed gaat komen maar door de opraties, de embolies en de opdonder die mijn lijf er van heeft gehad kan het nog wel even duren eer mijn stem terug komt. Hij verwacht dat als mijn lijf hersteld mijn stem mee hesteld,maar als ik moe ben zal ik altijd deze stem blijven houden. Ik moet voorlopig elk half jaar op controle komen om te kijken hoe het gaat en als ik me weer beter voel wat oefeningen gaan doen. Om te beginnen bijvoorbeeld mee neurieen met een nummer op de radio, en dan langzaam uitbreiden.Herstellen is nu dus het belangrijkste. Eenbeetje dubbel dit nieuws, aan de ene kant redelijk goed en aan de andere kant ook weer niet. Laten we hopen dat mijn lijf snel hersteld en dat mijn stem dan weer langzaam terug komt. Wederom kunnen we niets anders dan afwachten…….Nu morgen dus de cardioloog en de pijnpoli en weer een martelende rit naar het ziekenhuis.Liefs Astrid

6 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk 2

6 Reacties op “KNO Arts

  1. Hoi! Ik las je reactie bij mij. Maar ik heb het huisje een tijdje gelee al terug gestuurd, toen ik met zwangerschapsverlof ging. Ze moeten het dus al lang terug hebben!!

  2. Hallo wijffie,

    Jeetje precies zoals je dus zelf al schreef aan de ene kant goed nieuws maar aan de andere kant hoelang gaat dit duren???? Hoop en duim dat je morgen beter nieuws te horen krijg.

    Kus Marjan.

  3. hetty

    Hoi Astrid,

    Ja enerzijds goed nieuws dat het niets ernstigs is anderzijds vervelend dat het uit zich zelf moet herstellen.
    Ik heb wel met je te doen hoor dat je morgen al weer die marteling moet ondergaan om naar het ziekenhuis te gaan.
    Ik denk aan, zoals je weet ben ik niet zon kaarsenopsteekfiguur maar houd het meer bij bidden.

    Groetjes Hetty, en een lebber zonder hondenpoep(ze kreeg de kans niet) van Mayca

  4. Ha meissie,
    betekent dat dan ook dat je voorlopig niet meer mag praten of mag je gewoon je stem blijven gebruiken? Het is geen leuk bericht wat je hebt gekregen, maar hou voor ogen dat het goed kan komen dus doen wat de dokter zegt… (pot verwijt ketel ja)
    xxx

  5. Aquawoman

    Hoi Astrid,

    Ik ben blij te horen dat er afwijkingen zaten. Ja kijk dat de boel verslapt is is natuurlijk niet leuk. Maar ik hoop heel hard mee dat het weer zo gauw mogelijk zal herstellen. Denk goed om jezelf meid en neem voldoende rust wanneer je kan natuurlijk.
    Ik denk aan je meid.

    Vriendelijke groetjes
    Aquawoman

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

