Cardioloog en pijnpolie

Door te spreken onderscheiden we ons. Door te luisteren verbinden we ons.


Tja vandaag is dus de grote dag. Geen idee hoe ik er vanmiddag aan toe ben dus nu maar even een kort logje. Ik ben best wel nerveus,maar ja, ik kan de uitslag verder alleen maar afwachten. Wat voor nieuws het ook is, ik heb daarna in ieder geval 2 uur om bij te komen op de pijnpolie. Daar gaan ze een paar zenuwen doorbranden en ik wil gelijk even met hem praten over mijn pijn medicatie.
Kortom een hele drukke dag voor mij en ik kan niet beloven dat er vanmiddag een update staat, anders wordt het morgen.
Duimen jullie met me mee?

16.30: Ik ben net 45 minuten thuis en even een snelle update. De uitslag laat op zich wachten tot de 18e dan mag ik terug. Heb nu een ecg kastje om mijn nek hagen en die moet morgen terug maar dat wordt gelukkig gedaan. De pijnpolie was ook weer extreem pijnlijk,maar ja, we gaan voor het resultaat. Toch moet ik echt aan de morfine, dus dat kan leuk worden. Stoned, overgeven enz. Morgen meer…

Welterusten………

11 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk 2

11 Reacties op “Cardioloog en pijnpolie

  1. Aquawoman

    Hoi Astrid,

    Sterkte en succes meid in het ziekenhuis en pijnpoli vandaag. Ik denk dat niemand het hier van je eist dat je een update doet en ik en denk vele met mij begrijpen en weten hoe het met je gaat. Dus maak je geen zorgen die update kan ook morgen of nog later. Kijk maar wanneer jij er aan toe bent. We zijn denk met ze allen wel benieuwd maar geduld is een schone zaak en voor jou is rust na zo’n drukke dag heel belangrijk. Dus denk aan jezelf meid!!! De weblog is er morgen ook nog. Jij staat op 1 toch??? Tenminste zo zie ik het. Die weblog is bijzaak. Als je kan is mooi kan je niet dan houd het op.
    Meid houd je haaks en sterkte in het ziekenhuis ik denk aan je en zal een kaarsje branden.

    Vriendelijke groetjes
    Aquawoman

  2. Hoi Astrid ik wens je heel veel sterkte toe ((((((((knuf))))))))

    Liefs Blauwhartje

  3. Veel sterkte in het ziekenhuis As
    Ben er zelf net weer uit.
    Was er ook een paar daagjes
    Hopen voor jou dat het allemaal goed gaat vandaag
    Grt voor jou en een knuff voor Mellis
    Liefs en sterkte Mariet.

  4. Lieve As, tuurlijk duimen wij voor jou! heel veel sterkte en doe rustig aan hoor…….we horen vanzelf wel weer van jou! hele dikke knuf, liefs rietje

  5. hetty

    Hoi Astrid, Natuurlijk duim ik met je mee. Bah wat vervelend voor jou. Kop op meid
    Vraag voordat je gaat nog een knuffel van Mellis

    groetjes Hetty

  6. Annelies Steenbrink

    Tuurlijk duimen we met je mee! Laten we hopen dat het zonnetje blijft schijnen ook over de uitslag!

  7. Wanda

    Ik hoop dat het op dit moment goed gaat in het ziekenhuis. Hou je taai en ik denk aan je.

    Alle liefs,

    mij

  8. Jos van Bommel

    Hé Astrid natuurlijk duimen wij met je mee. Groeten Jos en Jenny uit een zonnig Rotterdam.

  9. Hallo wijffie,

    Je had me al gelijk op de hoogte gebracht van je situatie, ik heb er even over nagedacht en wat blijkt ik moet dus nu samenwerken met een verslaafde supervrouw, I luv you

  10. hetty

    Ik kan me goed voorstellen dat je baalt dat je aan de morfine moet, dat wil je toch eigenlijk niet. Ik hoop wel dat je nu dan eindelijk minder pijn zult hebben

    Ik bid voor je

    Hetty

  11. Annelies Steenbrink

    S T E R K T E Astrid !!

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

