bloemige dag

Elke stilte heeft zijn eigen persoonlijke noodzaak.

De mooie roos kreeg ik gisteren van Thom. 1 roos, een hele mooie roos, gewoon zomaar. Lief he? Ja mensen mijn mannetje kan soms onverwachte dingen doen. Maar hij is schitterend en ik ben er erg blij mee.
Ik kan jullie ook vertellen dat ik gisteren op 1 zetpil 2 dosissen morfine zonder overgeven ben doorgekomen dus het ziet er naar uit dat helemaal goed gaat komen en dat ik eindelijk iets heb dat goed helpt tegen de bijwerkingen van de morfine heb overwonnen. Uiteraard word ik er een beetje zweverig van en stoned maar vanmorgen merkte ik wel dat het is uitgewerkt wat ik voel mijn rug weer. Vanmiddag en vanavond is het weer tijd voor de andere medicatie.
Ook mijn amarylussen staan schitterend….

Zijn ze niet schitterend? En dan te bednken dat ze bij de groenteboer vandaan komen die ze erbij had staan omdat de bloemen kraam er niet meer staat 😉

Ik hoor zojuist van de buuf van mijn oma dat mijn ma is afgevoerd met de ambulance naar het ziekenhuis. Wat er aan de hand is weten we nog niet, mijn tante zou me op de hoogte houden. Maar buuf van oma, bedankt voor je snelle bellen, je bent een schat! En voor oma, veel beterschap, al kan ze het niet lezen,maar we denken aan je…

14.45: Heb zojuist mijn nicht aan de telefoon gehad die bij mijn oma is en die vertelde me dat er een scheurtje in haar bot zit van een ruggenwervel. Ze zijn het dossier van een ander ziekenhuis aan het opvragen. Nu maar hopen dat het geen uitzaaingen zijn van de botkanker……..

Ook vandaag moet ik me nog steeds rustig houden. Ik heb gisteren een schitterende cd gehad van Joop de trainer waar ik hem erg dankbaar voor ben want er staan schitterende nederlandse nummers op. Omdat hij weet dat ik ga voor de tekst schreef hij mij erbij goed naar de teksten te luisteren. Ik had nog nooit van deze band gehoord JW Roy, maar ze zijn geweldig. Dankjewel lieve Joop……..Daarom deur een nummer van hen van You Tube, geniet mee van deze goede band..

7 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

7 Reacties op “bloemige dag

  1. Claudia

    He lieve As…
    Het kan wel kloppen dat je niet misselijk ben van de morfine,dit komt doordat het niet rechtstreeks door je maag komt…
    Maar dat ze morfine zetpillen hebben is voor mij ook nieuw…
    En als het goed is werkt het sneller klopt dit?
    Over het algemeen werken medicijnen sneller als ze via het darm slijmvlies worden opgenomen…
    Ben zelf effe niet zo veel op de computer,lig veel op bed,ben volgens de fysio overbelast,ken ik er ook wel bij hebben hi hi…
    Maar ik denk wel aan je hoor,als ik even op de computer zit ben je de eerste waar ik kom kijken…
    Sterkte wijfie met je ziekenhuis bezoeken….
    En rust lekker uit tussen de ziekenhuis bezoeken door,daar zal de morfine ook wel bij helpen…
    Dikke kus en knuf aan mellis claudia

  2. hetty

    Hoi Astrid,

    ja wat heb je geboft met Joop als trainer. Wat enorm lief( leest hij jouw logjes, moet ik ook nog uitkijken wat ik schrijf)
    Toch vind ik het heel fijn dat je niet misselijk bent van de morfine. Van de week een beetje griep gehad, dus weer aan de lijve ondervonden
    Ik hoop maar dat jouw oma niet al te ziek is, sterkte ook hiermee
    Verder wens ik je alvast een heel goed weekend, ondanks de ziekte van je oma

    Geef Mellis maar een hele dikke knuffel van mij

    Hetty

  3. Aquawoman

    Hoi Astrid,

    Graag gedaan meid.
    Je hebt mooie bloemen meid.
    Geniet er maar van.
    We houden elkaar op de hoogte.
    Pas goed op jezelf he!!!

    Groetjes
    Aquawoman

  4. Annelies Steenbrink

    Astrid, sterkte met je oma. Goed dat ze een goede buuf heeft, die zijn goud waard! Lief van Thom, die prachtige roos.
    groetjes uit zowaar zonnig Rotterdam

  5. lieve As, wat lief van Thom ’n roos! heel bijzonder…..en hopelijk is er niet iets ergs met oma………heb ’t goed liefs rietje

  6. heej topper
    voor de verandering ook maar weer eens een reactie van mij hier……

    beter dubbel dan helemaal niet LOL

    knuffffffffffxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  7. Melody

    Mooie muziek en mooie tekst…..
    Je snapt het al….het is J=tj gelukt….

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

