Rustige zaterdaggestopt met weblog vh Jaar

We willen steeds meer iets bereiken in plaats van iets beleven.

Vandaag doen we niet veel, ik kan ook niet veel op het moment. Ik ben superblij dat de morfine werkt maar ik moet niet vergeten dat ik van de week zenuwblokkades heb gehad en eigenlijk nu niets mag. Doordat de morfine goed werkt ben je geniegd over je grenzen heen te gaan en ik probeer dat juist niet te doen, hoe moeilijk ook.

Ik ben met allebei de logs gestopt met de weblog van het jaar verkiezing. Het gaat er allemaal zo kinderachtig en onduidelijk aan toe dat ik besloten heb geen verdere energie in deze wedstrijd te steken. Iedereen die gestemd heeft op mij en op hulphond hartstikke bedankt!

Met mijn oma gaat het redelijk volgens de laatste berichten. Ze is opgenomen ligt net alas mij aan de morfine tegen de pijn. Maandag komt de oncoloog en de orthopeet kijken wat ze moeten doen. Mijn tante had het over een corset voor haar rug en de oncoloog komt natuurlijk kijken of er uitzaaiiinegen zijn of niet. Op dit moment is er gelukkig geen direct levengevaar dus daar ben ik erg blij om. We kunnen nu niets andders doen dan afwachten………

Wij hebben geen plannen vandaag. Thom is lekker vrij het weekend en we zien wel. Meestal gebeurt er altijd wel wat. Thom gaat zo eerst naar de bakker, daarna gaan we douchen en de stoma doen en dan is het alweer middag. We zien wel………. Ik sluit af vandaag met 1 van mijn favoriete nummers van Marillion, Laverder. Luister mee en geniet……

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

