Weblog vh Jaar

Gisteren is gebleken dat de email van de jongens van weblog van het jaar het weer doen. Ik kreeg een mailtje met excuses voor het niet reageren. Mijn antwoord was dus heel simpel, zet dat even op de log dan weet iedereen dat. Ik gaf aan toch te stoppen met de wedstrijd. Gaan ze zeggen dan meedoen betekent doorgaan tot het einde, nou dacht het ff niet. Als ik geen opdrachten meer instuur dan word ik er vanzelf uitgeknikkerd. Ze proberen dus nu met dwang en intimidatie mensen te houden, nou mij dus niet en Bloggers ook niet. Wij stoppen!
We hebben gisteren weer een paar leuke foto’s gemaakt van Mellis die de was doet en wil ze graag met jullie delen.

Daar staat wat lekkers tegenover….


Deze kluif was wel heeeel erg lekker zo te zien en meneer lag er volop van te genieten. Allemaal een fijne zondag…..

3 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

3 Reacties op “Weblog vh Jaar

  1. hetty

    ja tegenover hard werken staat iets heel erg lekkers. Knap hoor Mellis dat je de was kan doen.

    Geniet maar van jouw beloning, Hetty

  2. Aquawoman

    Hahaha prachtig je ziet bijna het kwijl uit zijn bekkie lopen hahaha. Geniet er maar van Mellis je leeft ten slotte maar 1 keer EN hard werken mag wel beloont worden. EN ASTRID geniet jij maar van het genieten wat Mellis doet want dat is schattig om te zien.
    Een hulphond is echt prachtig om te zien wat zo’n lief dier allemaal kan en wat ie doet om zijn baas te helpen.

    Groetjes
    Aquawoman

  3. Ik wilde nog even kijken hoe het er voor stond met de weblog van het jaar: bestaat die hele weblog niet meer!!!

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

