Verslaafd……..

De mens heeft het grote levensweb niet geweven. Hij is niet meer dan een draadje. Alles wat hij het web aandoet, doet hij zichzelf aan.

Tja toch online. Thom heeft even een apart deel vrijgemaakt op zijn laptop zodat ik toch gewoon mijn werk kan doen en mijn email kan doen en zo dus ook even een logje kan schrijven. Pas als je computer het niet doet dan merk je eigenlijk pas dat het toch mijn lijn met de buitenwereld is. Als die er dus niet is is er voor mij geen communicatie meer mogelijk en dat is wel erg verveld.
Nu zit ik dus op Thom zijn laptop. Heb dat ding op schoot maar hij is echt zwaar. Een mooie tijdelijke oplossing maar zou er niet de hele dag mee kunnen en willen werken, dat doe ik dus ook niet.
Wel even een oproep voor iedereen. Wil iedereen die ook met mij mailt aub mij opnieuw een mailtje sturen zodat ik je opnieuw kan toevoegen in mijn adressen lijst? Ik ben al mijn email adressen kwijt en das nogal een grote ramp. Vorrtaan een back-up maken, jajaja ik weet het. Maar als jullie mij even een mail sturen dan maak ik voortaan een backup ok?
Verder hebben we een vrij rustig weekend gehad en ga ik deze week een aantal vergaderingen in. Ik wil er dit keer weer eens heen dus ik hoop dat het droog blijft. Als het regent hoop ik dat mijn eigen computertje het weer doet….. zodat ik met de webcam kan mee vergaderen…
Ik wens jullie allemaal een fijne dag, Liefs Astrid

8 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

8 Reacties op “Verslaafd……..

  1. Annelies Steenbrink

    Hoi Astrid,
    lijkt me inderdaad zwaar, zo’n laptop op schoot. Maar wel fijn dat je lijn met de buitenwereld weer werkt!
    ik mail je zo m’n mailadres even,
    groetjes uit zonnig rotjeknor

  2. Hopelijk werkt je pc snel weer Astrid!

    Fijne week!
    Liefs Kon

  3. Toch snel geregeld van Thom. Mijn complimenten. Een nood-oplossing maar toch heel waardevol.
    Fijne dag, gr 10

  4. @ 10, ik werk vanaf Thom zijn laptop de mijne wordt morgen gemaakt, gelukkig kan het zo ook.

    As

  5. lieve As, ja ik herken dit, je kunt (bijna) niet meer zonder je weblog, ik heb het ook te pakken….zo leuk de reacties en het contact met de buitenwereld…
    vergader-ze deze week en ik stuur mijn emailadres naar jou….knusse avond, liefs rietje

  6. hetty

    Hoi Astrid,

    Fijn dat je toch weer contact met de buitenwereld hebt, dat de laptop zwaar is wil ik best geloven.

    Groetjes Hetty

  7. Balen voor je dat je laptoppie kapot is. Ik weet hoe je het kan missen.
    Net als je mobiel kwijt is, ben je dan een soort van hulpeloos.

  8. Hoi Astrid ik begin er niet aan een laptop op schoot. Ik vind dat echt geen doen… Ik hou het bij een ouderwets toetsenbord 😉 Fijne dinsdag xus Nel.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

