gevalletje grenzen

Sterren zijn niet bang vuurvliegjes te lijken.

Gisteren met Ron en Toke was het weer erg gezellig. De chinees is ingewisseld voor de pizzeria, wat ook een langere avodn met zich meebracht. Toke en ik hadden ook voor die tijd wat voorbereidend werk gedaan voor de vergadering van vanmiddag. Dus druk maar vreselijk gezellig.
Ook de veragdering van vandaag daar wil ik perse heen. Ik vergader altijd digitaal mee en ben er zolang niet geweest dat ik er nu wel weer eens heen wil. Dan het feit dat er dingen besproken moeten worden waar ik bij moet zijn omdat dat makkelijker is daargelaten.
Soms ga je nu eenmaal bewust over je grenzen en dat geeft je dan nog een goed gevoel ook. Tuurlijk ben ik darna wel moe, maar ik heb wel gedaan wat ik wilde en dat geeft ook weer een voldaan gevoel dat ook veel waard is.
Klik op deze link Interview van mij Mijn nepzussie komt vanmiddag dus mij zien jullie niet meer online en ik wens jullie dan ook een fijn weekend.
Liefs Astrid

Ilse deLange met Waterfall. luister en geniet………..

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

