Het weekend

Aan de horizon schitteren mijn idealen. Ze lijken onbereikbaar. Maar vol vertrouwen in hun schoonheid volg ik de weg die ze mij wijzen.

Het weekend is weer voorbij en daarbij is ook het "zussen"weekend afeglopen. Zoals gewoonlijk was het erg gezellig. Veel bijzonders hebben we niet gedaan. Zaterdag zijn we lekker wezen wandelen met mellis en via het dorp weer naar huis gegaan. Daarna op bed gekropen en een lekkere muziek dvd gekeken en geluisterd. Kortom, gezellig. Normaal gesproken gaan er in zo’n weekend best wat wijntjes doorheen,maar dit keer moest Janus alleen drinken. Ik heb een heel klein glaasje op zaterdag avond maar dat viel niet echt lekker dus ik heb het bij de fris gehouden. Janus heeft dus lekker in haar uppie zitten drinken. Zaterdag avond hebben we lekker zitten beppen en tv zitten kijken met zijn 3-tjes. Paul de Leeuw uiteraard en lekker gelachen. Door het vele praten is er niet veel meer over van mijn stem,dus gisteren heb ik de rest van de dag lekker rustig aan gedaan en lekker liggen lezen.

Gisteren middag ging Thom bellen voor kaartjes voor Karin Bloemen in het oude Luxor in Rotterdam. Ze heeft een nieuwe show en ik wilde daar dolgraag heen. Rotterdam is niet te ver, dus redelijk te doen en in mijn stoel kan ik natuurlijk liggen dus dan kom ik die show wel door. Het lachen en de show is me dan meer waard dan de pijn. Ook had Thom in zijn kerstpakket een cultuurkaart zitten wat weer een leuke korting met zich mee bracht. Maar korting of geen korting, ze hebben maar 1 rosltoelplek, en die was voor alle 5 de avonden vol geboekt… IK had me er echt al op verheugd want ik vind haar helemaal super,maar niet us, geen rolstoel plekker meer. Ik kan jullie niet vertellen wat voor teleurstelling dit met zich mee brengt. Ook ons alternatief, Simone Kleinsma was reeds volgeboekt met de rolstoelplekken. Langzaam dringt het tot me door dat ik op niet veel plekken meer kan komen.. Maar waarom hebben theaters maar 1 rolstoelplek????

Vandaag heb ik straks een telefonische vergadering met Intermobiel waar ik samen met vriendin en nu ook collega Wanda de fotohoek ga bijhouden. Straks dus een telefonische uitleg. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Leuk om erbij te doen. Ik schrijf natuurlijk al regelmatig stukken voor Intermobiel, maar deze plek was vrij en Wan en ik hadden eigenlijk zoiets, waarom doen we het niet samen? Op zo’n moment rust de druk niet op 1 persoon omdat we allebei regelmatig in het ziekenhuis liggen en nu kunnen we het mooi verdelen. Verder bestaat mijn hele week uit bijkomen van vorige week en het weekend. Ondanks dat ik overal van genoten heb enhet met zussie er gezellig was ben ik afgebrand moe. Dus jullie zien wel wat je van me hoort……

Liefs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

