Nog een laatste dag

Het leven van Charley ‘Chick’ Benetto is een optelsom van mislukkingen. Drankzucht en zelfhaat hebben hem aan de rand van de afgrond gebracht. Hij verliest zijn baan, verlaat zijn gezin en wanneer hij erachter komt dat zijn dochter hem niet heeft uitgenodigd voor haar bruiloft, stort hij definitief in. Hij besluit er een einde aan te maken, en wel in het plaatsje waar hij is opgegroeid. Nog een laatste dag is een verhaal over verlies, spijt en vergeving. Over die ene dag extra, die het verschil kan uitmaken, en die ons een kans geeft om het goed te maken met iemand die we dachten voor altijd te hebben verloren.

Ik zag dit boek bij Oprah en was erg nieuwschierig dus besteld bij de bieb, ik ben beniewd…..

***** Dit boek krijgt van mij 5 dikke sterren want het was geweldig. Wat een heerlijke roman. Het heeft alles, romantiek, actie, verdriet, alles wat een boek nodig heeft. Ik er enorm van genoten en kon het moeilijk weg leggen. Je word meegesleept in Iran, de islam en de moskee en alles eromheen. Het boek begint heel vredig en rustig, tot er oorlog uitbreekt. Dan gebeuren er vreselijke dingen die ik hier niet neer ga zetten want das niet leuk als je hem zelf wilt lezen. Ik zou zeggen, LEZEN!!!!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

