Niks doe dag

Succes is niet de sleutel tot geluk. Geluk is de sleutel tot succes.

Vandaag weer een lekker rustig dagje. Gisteren de uitleg gehad van de fotohoek van Intermobiel maar ik moet zeggen dat Wanda het beter begrijpt dan ik dus daar gaan we samen nog eens doorheen lopen als we er allebei de fut voor hebben. Ik kon goed merken dat ik gisteren eigenlijk te moe was om zo vreselijk veel info op te nemen. Terwijl het een heel makkelijk programma is om mee te werken.

Ook staat volgende maand de Support beurs op de agenda. Dit is een beurs waar je alles op gebied van een handicap kunt vinden. Zo zal hulphond er staan ,maar ook Intermobiel en vele andere bekenden.
Van de VCP hebben ze mij gevraagd om op 1 van deze dagen digitaal aanwezig te zijn en andere vrijwilligers te vertellen door middel van chat sessies met de webcam hoe actief je nog kan zijn met een beperking. Dat ga ik natuurlijk zeker doen want het lijkt me vreselijk leuk.

Maar goed, das pas over een maand. Volgende week eerst maar eens de uitslagen van de cardioloog.
Het boek waar ik gisteren in begonnen ben, wat hieronder staat is al bijna uit, het is geen dikke pil en erg goed, dus dat horen jullie in het boekverslag.

Nu is het eerst douchen en de stoma en verder lekker relaxen want ik ben te moe. Ik moet boeten voor vorige week maar dat maakt niet uit want het was gezellig en het heeft een hoop opgeleverd.
Allemaal een fijne dag, Astrid

3 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

3 Reacties op “Niks doe dag

  1. lieve As, doe rustig aan vandaag en leuk dat ze je vragen om iets te doen op die beurs……geniet van je boek……..ik ga ook lezen nu…..lekker knus zo met die regen…….fijne dag, liefs rietje

  2. Ik ga ook naar die beurs. Via de site heupdysplasie.
    Heerlijk is dat toch lezen…

    Sam is nog niet helemaal lekker. Ik vind het maar niks.

    Liefs Kon

  3. Claudia

    He meis…
    Leuk dat je gevraagd ben om wat te doen voor de beurs…
    Als alles meezit ga ik op zaterdag met een vriendin naar die beurs…
    Dit zou voor mij de eerste keer zijn,weet ook niet wat ik moet verwachten,maar dat zie ik dan wel,gaan der gewoon een gezellige dag van maken…
    En ik ga natuurlijk even op zoek naar jou… online dan…
    Wijfie rust lekker uit,ga ik ook doen,ben beetje ziekies.
    Maar dat gaat wel over..
    Het is toch geen weer om naar buiten te gaan,dan waai ik weg hi hi..
    Dikke knuf tot krabbels xxx

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

