stormachtige woensdag

Alles wat we tegenkomen in het leven, wordt deel van ons.

Hier aan de kust zijn we aardig wat storpjes gewend en draaien we onze hand niet om voor een wind kracht 8, dan waait het lekker zeggen we dan hier aan de kust. Maar vandaag??? Vandaag is 1 van die dagen dat het gewoon erg is. Het waait hier vreselijk hard. Er wordt aanhangers, dus daarmee voor mijn gevoel ook vrachtwagens afgeraden te gaan rijden ivm te harde wind stoten. Dus ja, dit zijn van die dagen dat ik me druk kan maken om Thom op de weg en kan ik alleen maar hopen dat zijn opdrachtgever AH zo verstandig is om de wagens langs de kant te zetten, dit gebeurt echter zelden of nooit dus reken ik op de voorzichtigheid van Thom. Hij is een bekwame en vooral voorzichtige chauffeur die gerust zegt: "nu gaat het te ver, ik rij niet". We zullen kijken hoe de wind gaat toenemen vandaag.

Shirley belde ook al dat ze later is ivm de storm er waren bepaalde wegen afgesloten waardoor ze vertraging had. Tja, niets aan te doen. Zoals de spullen nog niet de tuin rond vliegen maak ik me weinig zorgen.
Verder vandaag eigenlijk nog steeds geen plannen. Ik heb nog wat op de dvd en een lekkere dikke pil om te lezen en verder zien we wel hoe de dag zich voltrekt.
Moet je niet de weg op, blijf binnen en wees verstandig. Ook Mellis moet het met een paar korte rondjes doen want die vindt deze storm echt vreselijk aan zijn oren, en vanavond wordt het minder, dus die moet wachten. Gelukkig is het een makkelijke hond, die gaat zitten en weer binnen komt. Gelukkig maar.

Oja, mijn oma is weer thuis. Er waren geen uitzaaiingen maar slijtage. Ze heeft vreselijk veel pijn en krijgt morfine pleisters om dit tegen te gaan. Ik hoop voor oma dat het snel beter gaat. Ze verstaat me niet dus ik kan haar niet bellen. Maar haar buuf stuur ik dan een mailtje en dan gaat de buuf het even brengen en zo blijven we op de hoogte.Buuf klept dan weer bij met oma en mailt het mij. Enigzins omslachtig maar het is niet anders.
Het is al fijn dat deze manier bestaat.
Allemaal een fijne dag en wees voorzichtig, hier gaat het steeds meer spoken.

Voor Thom staat de wind vrij gunstig en heeft hij wel last van de wind maar niet in extreme vorm, gelukkig maar. Hieronder een foto van onze Port of Rotterdam, genomen in net zo’n storm een tijdje geleden, ik vind hem super!

Liefs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

