Hallo beste 2 voeters en meelezende 4-voeters en wielers…..

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Astrid en ik ben een 42 jarige jonge vrouw met EDS. Op dit blog vertel ik over de dingen die mij bezig houden. Zo ben ik mijn tweede hond Truffel aan het opleiden als hulphond. Mijn trouwe lezers kennen allemaal Mellis nog wel, maar hij is helaas overleden.

Het is de bedoeling dat Truffel in de toekomst de taken van Mellis gaat doen.

Verder doe ik veel vrijwilligerswerk voor BultersMekke. Wij leiden hulphonden op voor mensen met een beperking. Dat kan zijn een lichamelijke beperking, maar ook een psychiatrische hulphond. Voor meer informatie kan je op onze website klikken.

Mijn grootste passie is echter lezen. Ik lees alles wat los en vast zit en schrijf recensies op mijn blog en soms voor andere sites.

Op dit blog zul je dus vanalles vinden en lezen. Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achter laten.

7 reacties

Opgeslagen onder Welkom

7 Reacties op “

  1. Geweldig mooi is Mellis zeg!
    Ik ben gek op honden!!!!!
    Wat goed en fijn dat je zoveel steun aan hem hebt Astrid!!!!!!!!!!
    Groetjes, Maria (Roxyfloxsy – lid van Crimezone forum)

  2. Ik kom jullie even een gezellig weekend toewensen!
    Lieve groetjes Henrike

  3. Ik heb weer een log
    Wil je weten waarover, snel gaan lezen dan🙂

    Grt en knuff Mariet

  4. Welkom terug dan maar schatje! -x-

  5. nieptang

    Wat heerlijk dat je weer op weblog bent!
    X

  6. nieptang

    Zomaar ff een knuffel van mij X

  7. Dankzij Melody is mijn hele webbie weer back on-line.
    Hoe gaat het met je?

    X

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

