Boekenweek

Zoals de meeste van jullie inmiddels weten ben ik een letterjunk. Ik lees graag en veel en het maakt niet uit wat. Uiteraard ben ik dol op goede boeken,maar een tijdschtift op zijn tijd vind ik ook geen ramp. Ik lees gewoon graag. Ik was begonnen in De Kathedraal van Ken Follet. Helaas moet ik de bieb vragen of ze hem ook in wat grotere letters hebben. Dit is een pocket met 1007 pagina’s kleine letterjes. Halverwege de bladzijde dansen de letters voor mijn ogen.
Ik moet eerst naar de oogarts voor ik een nieuwe bril kan aanschaffen dus maar eens vragen of ze hem misschien wel in een groter lettertype hebben want hij is absoluut heel erg goed. Ik geen er nog geen oordeel over,maar dat volgt.

Vanacht kon ik niet slapen. We hadden lekker chinees gehaald en het gerecht dat ik altijd neem was opeens vreselijk pittig. Nou kan ik hier niet tegen want dan zit ik de halva nacht op de wc, wat dus ook het geval was. En ja wat doet een lees junk dan, die pakt een ander boek ;-

Na een auto-ongeluk ontwaakt Lexi in het ziekenhuis met geheugenverlies. Tot haar verbijstering is het opeens 2007. Lexi is nu achtentwintig, directeur en… getrouwd met een miljonair! Hij is knap maar heeft wel eigenaardige trekjes. Gaandeweg ontdekt Lexi steeds meer barsten in haar perfecte leventje. Haar personeel noemt haar ‘de Cobra’. Een sexy man brengt extra explosief nieuws. Zijn naam is Jon. Hij beweert haar geheime minnaar te zijn. Wat is er toch allemaal aan de hand? Zal Lexi ooit haar geheugen terugkrijgen? En met wie zou ze dan de Mont Blanc willen beklimmen?

Dit keer een melig boek. Ook van haar heb ik alles gelezen en het is gewoon leuk om te lezen. Je kan echt lachen om haar schrijfstijl. Ik heb de Shopaholic serie van haar ook gelezen en dit zijn van die heerlijk ontspannende boeken die binnen een dag uit zijn, heerlijk dus even iets luchtigs tussendoor.

Zoals sommige ook al opgemerkt hebben is er het 1 en ander veranderd op mijn log. Door de filmjes bleven lezers met een firefox browser weg omdat alles tegelijk begon te spelen, dus willen jullie mijn filmpjes zijn dan staan ze in de bijhorende catagorie. De welkomst tekst is veranderd en daar lopen verschillende foto’s doorheem, dit alles weer met dank aan Ko.

Ik heb net met de ticketservice gebeld voor kaartjes voor Lionel Richie im Rosso. Volgens de site was het uitverkocht, maar ik heb even gebeld en ja hoor, Thom en ik gaan 9 september naar Symphinica im Rosso met Lionel. Ik ga er nog maar even niet aan denken hoe ik dat ga doen……… eerst de voorpret 😉

Voorlopig weer genoeg veranderingen, ik ga verder met mijn Assiedag.

ps: vandaag wordt ook Joop de man van Koba aan zijn knie geopereerd, Joop, we denken aan je!

6 reacties

Opgeslagen onder Boeken, wat lees ik

6 Reacties op “Boekenweek

  1. Goedemorgen Astrid. Ik ben zelf ook een leesjunk hoor. Alhoewel ik wel selectiever ben geworden in de loop der jaren …Fijne maandag xus Nel.

  2. Met een lach op mijn gezicht heb ik het begin van je log gelezen en bekeken. Wat is dat leuk gedaan!

    Ik vind het zo leuk voor je, de voorpret! Het duurt nog wel even, maar dat geeft niet.
    Fijne dag, As!
    Liefs Kon

  3. Hoi Astrid!

    Ik was zo’n firefoxlezer maar had het filmpjesprobleem opgelost door gewoon RSS-feeds te gebruiken via bloglines 🙂 Als ik wilde reageren, zette ik dan gewoon alle filmpje uit…
    Nu vind ik echter de filmpjes niet meer terug… Misschien kan je je ook een youtube aanmaken? Daar staan al keiveel hulphondenfilmpjes! Ik kijk daar supergraag naar…

    Nu ik toch reageer: de reeks foto’s op de intro laadt wel héél traag… Voor de rest is het heel mooi 🙂

    Knuffel voor Mellis en een kusje van Valéas

  4. Wat heerlijk dat je naar Lionel gaat! Dat moet een geweldige avond worden!
    Veel plezier verder met je Assie dag!
    Gr 10

  5. Wat vreselijk een hele nacht op de wc
    maar met een goed boek is dat geen straf;)

    Fijne dag verder astrid

    Kuss Jans

  6. Goedemorgen Astrid
    Met een goed boek op de wc zitten is nix mis mee
    Maar dan liever niet in de nacht 🙂
    Veel plezier met je Assie dag
    Grt voor jou en een knuff voor Mellis
    Mariet.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

