Cardioloog

Ik droomde, dat ik langzaam leefde, langzamer dan de oudste steen.

Vanmiddag moet ik naar de cardioloog voor de uitslagen van de hartecho. Een spannende dag dus, ik ben heel benieuwd naar de uitslagen dus duimen jullie voor me vandaag?

Ik ben nu sinds een week of 3 begonnen met morfine, het kon niet langer en na overleg met de anesthesist zijn we aan de vloeibare vorm begonnen met sterke zetpillen tegen de misselijkheid omdat ik er erg misselijk van word. Mijn andere medicatie voor de middag is gestopt en de morfine is er voor in de plaats gekomen. Elke middag ben ik stoned,maar dat zal een kwestie van wennen zijn. Het werkt in ieder geval wel en daardoor heb ik dus een stuk minder pijn. Wel gevaarlijk hoor want je bent geneigd gelijk meer te doen en daar zit dus ook gelijk de valkuil. Ik heb het er wel voor over om een dagje verrot te zijn na een uitje naar het strand met mellis of voor een gezellig weekend,maar daarna, nu na het weekend kan ik dus wel merken dat je snel over je grenzen gaat dus ik moet even weer goed oppassen om dit in mijn systeem mee te laten werken en eraan te denken dat de pijn er wel degelijk is maar dat het letterlijk verdoofd is. Tegelijk is het ook een eng idee want het is het laatste middel wat er is tegen de pijn, dus verder dan dit kan ik niet, alleen de dosis kan hoger. Ik probeer nu laag in de dosis te blijven zodat we nog op kunnen hogen. Een kwestie van wennen dus,maar reken maar dat ik na 2 dagen al begreep waarom een junk een junk is, ik voel me hetzelfde……heel eng.

Verder geen schokkende dingen tot de uitslagen bekend zijn dus denk aan me vanmiddag.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

