Woensdag……….

Het is een vreemde tegenstrijdigheid dat je pas kunt veranderen vanaf het moment dat je volledig aanvaardt wie je nu bent.

Vandaag bijkomen van de rit naar de cardioloog gisteren. Ik wil nog even niets kwijt over uitslagen enzo. Tegen de tijd dat ik er aan toe ben zullen jullie dat hier kunnen lezen.

Vandaag ga ik lekker mijn boek uitlezen, want het voordeel van veel in het ziekenhuis zijn is ook dat je veel tijd hebt om te lezen 😉 Deze is bijna uit en dus ga ik dat vandaag lekker doen. Ik ben weer alleen, Thom en Ko gaan vandaag naar Ciske de Rat dus ik heb een paar Assiedagen. Hopelijk krijgen we een beetje lekker weer hebben zodat ik naar buiten kan.

Verder niet veel zin om te loggen dus luister naar deze mooie muziek…..

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

