van alles wat…..

Het is nooit te laat om je vooroordelen op te geven.

Vandaag wil ik beginnen met het feliciteren van Marjan zij is jarig vandaag, dus we hangen de slingers op.

Lieverd een hele fijne verjaardag en geniet ervan! Brengen jullie haar even een bezoekje? Zal ze leuk vinden!

Gisteren avond belde Thom in de pauze van Ciske de Rat dat het echt een hele leuke muical was. Hij zal ergens in de loop van de dag weer thuis komen, dus weer gezellig.

Ik ben gisteravond begonnen in onderstaande boek en het is nu al hartverscheurend…… Je moet gewoon doorlezen, hoe ellendig het verhaal ook is, ik voel me bijna een ramptoerist, maar goed, daarom is het ook geschreven natuurlijk, om ons bewust te maken van hoe het toen was en nu is. Ik kan het nu al een aanrader noemen.

Verder geen plannen vandaag dus ik sluit af met een paar leuke foto’s van gisteren.

De lucht wordt al aardig zwart ik moet opschieten met Mellis uitlaten…..

Als ik me omkeer lijkt er echter niets aan de hand…….

Mellis vraagt zich alleen maar af waarom ik telkens blijf staan…. Ik was nog niet binnen of het begon toch te hozen, een enorme hagelbui was het resultaat van de aankomende lucht……..
Allemaal een fijne dag!

5 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk

5 Reacties op “van alles wat…..

  1. hetty

    Fijn dat je er toch even uit geweest ben. Wat is Mellis toch een lieverd he

    Heel veel groetjes Hetty

  2. Wauw ik heb echt geen hagel nog gezien Astrid. Vandaag misschien? Fijne donderdag xus Nel.

  3. lekker dat je net optijd thuis was .. hier was het gisteren ook zo .. aan de ene kant donkere wolken en aan de andere kan de zon .. maar wel een flinke bui gehad .. gelukkig was ik binnen, hihi.
    Groetjes Henrike

  4. Annelies Steenbrink

    Astrid, alweer zo’n prachtige foto van Mellis! hier hagelt en regent ’t ook, ik moest vanmiddag naar een begrafenis, we zijn weggeregend daar, extra triest dus. Had gehoopt op een zonnetje voor de vrolijke man die we begroeven, maar zelfs de hemel huilde, denken we dan maar.. groetjes uit Rotterdam

  5. hai astrid, gisteren was hier de hele dag zon, nét zomer en vanmorgen begon het te sneeuwen, nu, na 2 uurtjes is het weer helemaal weg….en komt de zon er weer door……..bij mijzelf ook….ik heb antibiotica en ’t lijkt aan te slaan, fijne dag vandaag, liefs rietje

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

