Regen en nog meer regen

Te midden van de moeilijkheid ligt de mogelijkheid.

Het regent hier al sinds gisteren middag, ook staat er behoorlijk wat wind dus dat belooft wat voor vandaag. Thom is gisteren middag weer thuis gekomen en nam een cd mee van Ciske. De cd klinkt echt waanzinnig goed en het is natuurlijk ook jeugd sentiment met de beelden van de film voor je ogen. Hij vond hem helemaal geweldig en ook Ko was niets dan lof over deze musical. Op naar de volgende….

Ik heb wederom geen plannen voor vandaag dus ik zie wel wat ik ga doen. Ko had nog de cd van Elisabeth de musical meegegeven die wilde ik graag kopieren dus die ga ik zeker luisteren en verder een beetje lezen enzo want nogmaals mn boek is erg goed.

Ik wens jullie allemaal een fijne regenachtige vrijdag toe. Geniet van de dag. Lees een boek, kijk een film, misschien moet je gewoon werken of je huishouden doen,maar doe het met plezier!

Liefs Astrid

14 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

14 Reacties op “Regen en nog meer regen

  1. lieve astrid, hier regende het vannacht heel erg, nu is het droog en ’t wordt lichter….ik heb nog steeds erge hoofdpijn, durf er niet uit, omdat het hoofdpijngriep kan zijn……heb behoefte aan frisse lucht, wel m’n slaapkamerraam open gehad hoor…ik doe maar weer rustig aan vandaag, niks forceren….geniet van je muziek……liefs rietje

  2. hoi Astrid!
    geniet van de cd!! toenet liep ik door de natte sneeuw voor wat vers brood en beleg, maar nu hebben we eventjes een zonnetje hier in omg. amsterdam, heerlijk!
    geniet van de (rustige) dag!
    liefs, rampelien

  3. Hoi Astrid
    Hier hagelt en onweert het regelmatig
    Gewoon slecht weer dus
    Lijkt wel winter ipv herfst 🙂
    Fijne paasdagen
    Grt voor jou en knuff voor Mellis
    Mariet.

  4. Lieve As,

    Ik hoop dat je geniet van je boek en je cd! Van mij krijg je een virtuele knuf!!!!!

    Liefs Kon

  5. Goedemorgen lieverd,

    Het is inderdaad meer herfst dan lente, hier giet het dan ook pijpenstelen, ik blijf vandaag ook lekker binnen een beetje rommelen achter mijn nieuwe PC, een soort ontdekkingsreis haha.
    Veel plezier met het lezen van je boek…..

    P.S. nog bedankt voor je smsje, heb een leuke maar gelukkig rustige verjaardag gehad.

    Dikke kus Marjan.

  6. Jos van Bommel

    Ha Astrid, een hele goede vrijdag voor jullie toe gewenst vanuit een hagel, regen en stormachtig Rotterdam.Vandaag ben ik lekker vrij dus doe ik weinig, wel even boodschappen gedaan maar voor de rest geen plannen. (Wat wil je ook met dat flutweer)Zeer vriendelijke groet Jos en Jenny.

  7. Claudia

    Je was gisteren zo te zien echt op tijd binnen…
    Wel een mooie lucht,maar wat der uitkomt is wel vaak minder…
    Hier sneeuwt het vandaag, als het zo doorgaat krijgen we een witte paas dagen,das wel raar hoor hi hi…
    Sneeuwt het bij jullie ook?
    Komt de afbeelding door?
    Weet namelijk niet of het lukt om die afbeelding te gebruiken bij een andere site als hyves…

    [hyver=krabbelplaatjes][gadget][/gadget][/hyver]
    [url=http://www.krabbelplaatjes.com]Krabbelplaatjes.com[/url]!

    Fijne paasdagen

    Claudia

  8. Noodweer is het zelfs Astrid … ik wens je alvast fijne Paasdagen toe xus Nel.

  9. Nou, wat een triest weer hé? En vanochtend scheen de zon hier nog wel zo lekker……..

  10. Vies weer,. oook hier in Almere is het saai en donker weer. Ondanks dat hoop ik dat de pasen wat leuker is!! Fijne paasdagen alvast!!

  11. Hallo Lieverd,

    Prettige Paasdagen…….

    Kus Marjan

  12. haai as..wens jou,thom en mellis hele fijne paasdagen toe en geniet ervan he? lekker warm binnen met inderdaad een goed boek ofzo..knuf van mij..:))

  13. Nou, wii hebben een heerlijk rustige vrijdag gehouden. Ik “moest” alleen even naar de kapper. Verder op mijn gemakje spulletjes voor morgen klaar gelegd, en instructies achter gelaten voor de kids (ivm hond uitlaten en eten geven, verder redden ze zich wel)Fijne paasdagen!

  14. Hoi Astrid,
    Hier weer een reactie van mij.
    Het is niet zo lekker weer overal, hopelijk wordt het gauw weer beter weer.
    Ik wens jou een heel fijn paasweekend!

    Groetjes van Tanya

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

