Gewone zaterdag

Er bestaat geen goede reden om iemand kwaad te maken.

Bijna ierdereen is al volop bezig met de paasdagen. Dagen die voor ons eigenlijk gewone dagen zijn. Thom moet vandaag nog gewon werken en het is op deze dagen altijd superdruk bij Appie, en als er dan ook nog sslecht weer is dan zijn er al snel overal vertragingen. Nu is het hier droog op het moment, toen ik net Mellis naar buiten gooide was er zelfs even een zonnetje te zien,maar aan de lucht te zien ging dat niet lang duren. We zullen zien wat er terecht komt van de vreselijke weers voorspellingen die ze hebben gedaan.

Vandaag dus een gewone werkdag, morgen een gewone zondag. Eigenlijk is ons ontbijd altijd gezellig op zondag, warme broodjes , eitje, is nu aangevuld met een paasstol omdat Thom dat erg lekker vindt. Ik lust het niet graag omdat er van dat vieze spijs in zit. Dus gezellig ontbijten doen we toch wel.

Maandag gaan we naar onze vrienden, lekker eten en genieten van de voorpret Spanje. De mannen hebben klus plannen die besproken moeten worden, en grijpen elke gelegenheid aan om een biertje te drinken. To en ik vinden dat altijd reuze vervelend en we storen ons er mateloos aan ;-). De maandag ook gezellig dus. Kortom plannen zat.
Hebben jullie nog plannen met de paasdagen?

11 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

11 Reacties op “Gewone zaterdag

  1. lieve astrid, ik ben ook aan huis gekluisterd dit paasweekend, alhoewel ik er wel even uit ga voor ’n wandeling, want heb dat gistermiddag ook gedaan met gerrie en is goed bevallen…..de hoofdpijn is er toch wel en frisse lucht doet me goed….gerrie heeft sinds ’n maand ’n vriend en brengt de paasdagen met hem door….ze willen elkaar op ’n rustige manier leren kennen, ont-dekken….ik vind het fijn voor haar…..gelukkig blijven we wél wandelvriendinnen hoor….vandaag blijf ik binnen om bij te lezen….hier sneeuwt het af en toe en de zon komt er ook door….
    fijne zaterdag, liefs rietje

  2. hetty

    Hoi Astrid,

    Jullie in ieder geval hele fijne paasdagen. Wij hadden aanvankelijk het plan om naar Zuid-Limburg te gaan maar hebben er vanwege de geweldige weersvoorspellingen maar vanaf gezien. We gaan morgen naar de kerk waar we na de dienst een lunch met elkaar hebben. Verder blijven we thuis misschien nog ergens op bezoek.

    Groetjes Hetty

  3. Fijne paasdagen Astrid
    Grt voor jou en knuff voor Mellis
    Mariet.

  4. claudia

    He Astrid…
    Wij doen ook nooit zoveel aan feestdagen,eigenlijk is het bij ons ook een gewoon weekend…
    Het enige verschil is dat johan een dag extra vrij is….
    Zondags ontbijten we meestal ook wat uitgebrijder dan normaal,dit keer word het een engels ontbijt…
    We verschuiven het ontbijt altijd naar een uur of 11,dit omdat ik me overal in verslik,als ik net uit bed kom is dit nog een stuk erger…
    Maar dan heb je zeker weten veel trek hi hi…
    Hier schijnt de zon momenteel,hoop dat hij even blijft schijnen,want wilde nog even klein boodschapje doen…
    Ben al een week niet buiten geweest,het word dan wel hoog tijd..
    Dat kleine stukje met mijn scootmobiel moet me toch gaan lukken…
    Wijffie fijne dagen,en geniet van je uitje….
    Dikke knuf Claudia

  5. Ha Assie,
    heerlijk vooruitzicht, lekker bij To en Bo op visite!
    Hier vooral thuishangen, zo even een kinderverjaardag en dan is het wel weer genoeg voor Liesyenne.
    Morgen gourmetten met Hans, overmorgen niks want dan moet Liesyenne weer terug.
    Dikke knuffel en tot van de week, dan bellen we weer effe bij
    xxx

  6. Hallootjes,

    Dat klinkt al lekker hoor, dat ontbijt van jullie. Ik vind dat brood gelukkig niet vies. Hihi, wat schreef je dat leuk.
    Hopelijk drinken de mannen niet te veel biertjes! (LOL)

    Fijne dagen!
    Liefs Kon

  7. Annelies Steenbrink

    Hoi Astrid, wij doen ook niet veel extra;s. Vannacht naar de kerk voor de Paasdienst en morgen laat en uitgebreid ontbijten. Morgenmiddag eten onze dochter en haar vriend hier. Tweede dag geen afspraken, lekker rustig! Spijs is lekkerder als je ’t over je brood smeert ipv zo’n hele hap ineens…

  8. Hoi Astrid,

    Wat leuk je mogen te begroeten op mijn website. Jammer dat je twee dagen na mij naar Lionel gaat, anders hadden we gezellig naast elkaar kunnen zitten.

    Wat heb je trouwens een prachtige hond, op alle manieren. Mijn broertje heeft ook zo’n mooie dame, alleen dan net effe anders. Zij is een blindengeleidehond. Zo lief, zo waardevol. Het geeft hem zoveel meer vrijheid en zelfstandigheid. Dat zal jij ongetwijfeld herkennen.

    Ik bewonder die ‘beessies’ enorm!

    Met de Pasen ga ik standaard brunchen en avondeten, niet tegelijkertijd, met broertje bij moeders. Op dag 2 gaan we doen alsof het zondag is, uitslapen dus 😉

    Fijne Paasdagen!!

    Groetjes,
    Nien

  9. Hoi,
    Voor mij ook niets bijzonders… alleen lekker vrij!

    Ik ben een nieuw weblog begonnen;
    http://kralenbrief.web-log.nl

    groetjes van Daan


  10. Via Witte Donderdag, Goede Vrijdag, Stille Zaterdag en Paasdagen kom ik bij je binnen wippen om je hele fijne & muzikale dagen toe te wensen!
    Heb en hou het vooral goed, liefs Melody

  11. Gezellige paasdagen voor jou en thom! En een knuffel aan Mellis!
    xxx Betty

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

